قیمت بیت کوین، اتریوم و تتر به دلار و تومان شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین، اتریوم و تتر به دلار و تومان شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین در اولین روز هفته به ۵۸ هزار و ۴۰ دلار معادل یک میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۹۸۱ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۲۸۴۸ دلار رسیده که معادل ۶۶ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان است.

کد خبر : ۹۳۲۶۹
بازدید : ۳۰۳۶
قیمت بیت کوین، اتریوم و تتر به دلار و تومان شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که ۲۵ فروردین ماه به رقم بی سابقه ۶۴ هزار و ۴۴۱ دلار رسیده بود، حالا قیمت بیت کوین در اولین روز هفته به ۵۸ هزار و ۴۰ دلار معادل یک میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۹۸۱ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۲۸۴۸ دلار رسیده که معادل ۶۶ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۱.۵۹ دلار معادل ۳۷ هزار و ۲۷۲ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۶۳۶ دلار معادل ۱۴ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان دست یافت.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۵۶۱ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۳۲۴ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال پیش از این در ۲۳ اسفند ماه جاری توانسته بود از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۶۱ هزار و ۶۸۳ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما یکی دیگر از شگفتی سازان بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۱۲۳۵ درصدی توانسته تا کانال ۲۰۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۳۲۹ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۴۸ درصد رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۶۱۴ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۵ میلیون و ۶۹۰ هزار واحد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۵ میلیون و ۶۹۰ هزار واحد خواهد بود.

قیمت ریپل، بایننس کوین و تتر

ارز دیجیتال ریپل که چهارمین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول ماه‌های اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که با پیروزی در نخستین دادگاه، قیمت ریپل دوباره به روند صعودی بازگشت و در حال حاضر نیز به ۱.۵۹ دلار رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۵۱ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۵۱ میلیارد و ۵۰۱ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۵۳ میلیارد و ۴۰۶ میلیون می‌رسد. قیمت ریالی تتر طی هفته‌های گذشته تا کانال ۲۵ هزار تومان پیش روی کرد، اما با افت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۳ هزارتومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل تا ساعت 09:55

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت معادل به تومان

بیت کوین

58.040

یک میلیارد و 363 میلیون و 981 هزارتومان

اتریوم

2848

66 میلیون و 957 هزارتومان

بایننس

636

14 میلیون و 877 هزار تومان

تتر

1

23 هزار و 500 تومان

ریپل

1.59

37 هزار و 272 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید