قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ثبت کاهش ۱. ۵۴ درصد، ۵۷,۴۲۳ دلار معادل ۱,۳۲۰,۶۶۳,۹۴۸ تومان معامله شد.

کد خبر : ۹۳۲۹۷
بازدید : ۲۱۴۸
بیت کوین
فرادید | بیت کوین با افت قیمت مواجه شد. امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ۱.۵۴ درصد کاهش به ۵۷,۴۲۳ دلار معادل ۱,۳۲۰,۶۶۳,۹۴۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۱.۳۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ ارز‌های دیجیتال مهم دنیا در ۲۴ ساعت و هفته گذشته علیرغم کاهش ناچیز امروز، بازدهی مثبت داشتند. قیمت بیت کوین در بالای سطح ۵۷ هزار دلار قرار دارد و سرمایه بازار این ارز دیجیتال به ۱.۰۷ تریلیون دلار افزایش یافته است.
بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ هزار و ۵۱۲ دلار و کمترین قیمت آن ۵۴ هزار و ۱۵۸ دلار گزارش شده است. قیمت بیت کوین در ۱۴ آپریل رکورد همه دوران خود را ثبت کرد و در ۱۷ آپریل وارد روند نزولی شد. قیمت بیت کوین از ۱۷ آپریل مصادف با ۲۸ فروردین ماه ۵۸ هزار دلار را لمس نکرده بود.

ارزش بازار بیت کوین نیز در این مسیر صعودی، موقعیت خود را بالای مرز ۱ تریلیون دلار تثبیت کرد. علاوه بر این، BTC تقریباً ۱ ٪ از چیرگی از دست رفته خود بر بازار را بازیابی کرد و اکنون به ۴۹ ٪ رسیده است. شایان ذکر است که بیت کوین چند روز پیش فاصله چندانی با ثبت بزرگترین سقوط ماه آوریل خود از سال ۲۰۱۵ نداشت.

لکس موسکوفسکی (Lex Moskovski)، مدیر بخش اطلاعات شرکت موسکوفسکی کپیتال (Moskovski Capital)، معتقد است که افزایش قیمت بیت کوین، دلیل خوش‌بینی‌های فعلی است. او در این باره خاطرنشان کرد:

افزایش قیمت بیت کوین ناشی از فعالیت‌ها در بازار‌های آنی بوده است. این در حالی است که نرخ تأمین بودجه با کاهشی اندک همراه بوده است. به‌عقیده موسکوفسکی، کاهش نرخ تأمین بودجه نشان‌دهنده آن است که سود موقعیت‌های خرید به‌واسطه موقعیت‌های فروش پرداخت می‌شوند و این مسئله نشانه تداوم احتمالی روند فعلی است.

رویای کسب سود‌های هنگفت و نوسانات وسوسه انگیز ارز‌های دیجیتالی باعث شده است تا شمار ورود سرمایه‌های جدید به این بازار‌ها با شیبی تند رو به افزایش باشد.

با ورود هرچه بیشتر شرکت‌های بزرگ به بازار ارز‌های دیجیتالی، این بار بانک سرمایه گذاری اروپا اعلام کرد که نخستین اوراق قرضه مبتنی بر فناوری بلاکچین اتریوم را صادر کرده است. معامله گران ارز‌های دیجیتالی امیدوارند ورود تدریجی بانک‌های بزرگ به بازار باعث شود تا جریانات سرمایه‌ای در نیمه دوم امسال افزایش زیادی پیدا کند و مقبولیت این ارز‌ها نیز به عنوان ابزاری برای پرداخت و حفظ ارزش افزایش پیدا کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید