سریال یاغی پس از قورباغه همه‌ی نگاه‌ها را جلب خواهد کرد؟

سریال یاغی پس از قورباغه همه‌ی نگاه‌ها را جلب خواهد کرد؟

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی به زودی با اخذ مجوز‌های قانونی رسما مراحل پیش تولید خود را برای پخش در شبکه نمایش خانگی به عنوان یکی از بهترین سریال‌های ۱۴۰۰ آغاز می‌کند.

کد خبر : ۹۳۳۳۸
بازدید : ۵۷۳۱
سریال یاغی، سریالی که پس از قورباغه همه‌ی نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد
فرادید | سریال «قورباغه» به گفته‌ی بسیاری از صاحب‌نظران حوزه سینما و تلویزیون، آغاز فصل جدیدی از سریال‌های ایرانی بود. سریالی کاملا متفاوت از هر نظر که در جلب توجه مخاطبان، بسیار موفق بود. اما آیا سریال‌های دیگری در ادمه‌ی این فصل جدید تولید می‌شوند.

به گزارش فرادید؛ آغاز سال جدید، گویی سال بلوغ بخش نمایش خانگی است. اگر تا پیش از این هر از چندگاهی شماری سریال در شمار سریال‌های خوب و پرطرفدار در این بخش تهیه می‌شدند و مجموع آثار بخش نمایش خانگی به ۱۰ عنوان هم نمی‌رسید، حالا در آغاز سال ۱۴۰۰ تنها پلتفرم فیلمیو بیش از ۱۰ عنوان سریال و ویژه برنامه را پخش می‌کند و چند سریال اختصاصی دیگر را نیز در دستور کار دارد.

نماوا هم از قافله عقب نمانده و بعد از موفقیت قورباغه، آثار اختصاصی دیگری در دست تولید دارد. البته که سریال‌های اختصاصی هر پلتفرم در دیگری نیز پخش می‌شود تا دوستداران آثار نمایش خانگی از جدیدترین آثار عقب نمانند.

در حال حاضر، اما و در سال ۱۴۰۰ اخبار برخی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی با جدیت پیگیری می‌شود. اخیرا، اما جدیدترین سریال فیلیمو یعنی سریال یاغی از خبرسازترین سریال‌های پلتفرم فیلیمو است که به زودی با بازی طناز طباطبایی و پارسا پیروز فر جلوی دوربین خواهد رفت. اما از تاریخ پخش سریال یاغی و بازیگران سریال جدید یاغی چه می‌دانیم؟ با ما همراه باشید.

تاریخ پخش سریال یاغی

سریال یاغی، سریالی که پس از قورباغه همه‌ی نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد
بنابر جدیدترین اخبار منتشر شده از بازیگران و تاریخ پخش سریال یاغی، این سریال به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی، جدیدترین محصول انحصاری پلتفرم فیلیمو است.
«یاغی» نخستین سریال محمد کارت؛ کارگردان فیلم تحسین شده «شنای پروانه» است که قرار است از نمایش خانگی پخش شود.

یاغی با نام انگلیسی Rebel درامی جنایی با رویکرد‌های معمایی است. فیلم نامه این اثر به قلم پدرام پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت به رشته تحریر درآمده است. این تیم نویسندگی تجربه نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی به زودی با اخذ مجوز‌های قانونی رسما مراحل پیش تولید خود را برای پخش در شبکه نمایش خانگی به عنوان یکی از بهترین سریال‌های ۱۴۰۰ آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پروژه، این سریال با حضور دو بازیگر مطرح سینمای ایران یعنی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی که مدت هاست بازی در سریالی را نپذیرفته اند ساخته خواهد شد..

موضوع و داستان سریال یاغی

تازه‌ترین اثر محمد کارت اقتباسی از رمانی به نام «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش است. «سالتو» رمانی اجتماعی با درون مایه‌های جنایی و معمایی است؛ اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان «سریال یاغی» رسانه‌ای نشده است.

قهرمان رمان «سالتو» پسری ۱۶ ساله به نام «سیاوش» از جنوب شهر تهران است که بدون داشتن مربی و باشگاه حرفه‌ای، یک کشتی‌گیر نابغه است. او در رقابت‌های محلی آن‌قدر خوب بازی می‌کند که روزی دو مرد غریبه به نام‌های «سیا» و «نادر» سر راهش سبز می‌شوند تا از او یک قهرمان جهانی بسازند. سیاوش که می‌خواهد سلطان دنیای کشتی و فرمانروای جهان کوچک خودش باشد، به این دو نفر اعتماد می‌کند. سیا و نادر، دنیای کوچک و ساده سیاوش را از او می‌گیرند و با دسیسه و فرصت‌طلبی او را وارد دنیای بزرگ‌تر و سیاه‌تری می‌کنند.

نگارش فیلمنامه این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده و مدتی ست به اتمام رسیده است. این تیم تجربه نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «شنای پروانه» را نیز با یکدیگر در کارنامه خود دارد. «یاغی» محصول انحصاری پلتفرم «فیلیمو» است.

کارت که بعد از ساخت فیلم سینمایی «شنای پروانه» و معضلاتی که برای اکران این فیلم متحمل شده این روز‌ها با بحران قاچاق فیلمش هم روبرو شده، طی ماه‌های پایانی سال پیش این پروژه را کلید زده است.

بازیگرانِ یاغی

سریال یاغی، سریالی که پس از قورباغه همه‌ی نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد
به زودی اسامی تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما که حضورشان در این سریال قطعی شده است به همراه سایر عواملی که در این پروژه همکاری می‌کنند، به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

در حال حاضر جز پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی حضور هیچ بازیگر دیگری در این سریال قطعی نشده است. البته شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی پژمان جمشیدی، بازیگر این روز‌ها موفق سینمای ایران جریان دارد؛ و پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بازیگران گزیده کاری که هر دو سالهاست بازی در سریالی را نپذیرفته اند، قرار است بزودی جلوی دوربین «یاغی» بروند.

هچنین طبق شنیده‌ها، پژمان جمشیدی دیگر بازیگری است که حضورش در این پروژه قطعی شده و به زودی اسامی کامل بازیگران که چهره‌های سرشناس سینما هم هستند، معرفی خواهند شد.

محمد کارت کیست؟

کارگردان این سریال، محمد کارت متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۵ در شیراز است. شروع فعالیت هنری محمد کارت در زمینه بازیگری و کارگردانی از سال ۱۳۷۹ بوده و فارغ التحصیل هنرستان هنر‌های نمایشی، لیسانس کارگردانی سینما و عضو خانه سینمای ایران است. در ادامه جزئیات فعالیت‌های هنری او را ذکر می‌کنیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید