همه چیز درباره سریال دودکش ۲

همه چیز درباره سریال دودکش ۲

محبوبیت داستان‌های خانواده مشتاق در سریال‌های دودکش ۱ و پادری، باعث شد تا عوامل این مجموعه به فکر ساختن سری سوم دودکش افتاده تا برای بار چندم به محبوبیت در میان مخاطبان دست یابند. هومن برق نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی از بازیگران اصلی سریال هستند.

کد خبر : ۹۳۳۳۹
بازدید : ۵۶۵۵
همه چیز درباره سریال دودکش۲؛ خلاصه داستان و بازیگران
فرادید | درحالی که قرار بود تصویربرداری سریال دودکش ۲ به این زودی‌ها تمام شده و در کنداکتور ماه رمضان قرار گیرد، اما به دلیل اوج گیری کرونا تصویربرداری این سریال به طور موقت متوقف شد. عوامل ساخت دودکش ۲ گفته اند که در روز‌های آینده فیلمبرداری سریال مجددا آغاز می‌شود.

به گزارش فرادید، بااینکه چند وقتی است تصویرداری سری دوم دودکش متوقف شده، اما مراحل فنی این سریال همچنان درحال انجام بوده و برخی از دست اندرکارن دودکش ۲ اعلام کرده اند که طی ماه‌های آینده این سریال پخش خواهد شد.

محبوبیت داستان‌های خانواده مشتاق در سریال‌های دودکش ۱ و پادری، باعث شد تا عوامل این مجموعه به فکر ساختن سری سوم دودکش افتاده تا برای بار چندم به محبوبیت در میان مخاطبان دست یابند. هومن برق نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی از بازیگران اصلی سریال هستند.

فصل اول «دودکش» از سریال‌های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و در سال ۱۳۹۵ هم ادامه‌ای بر این سریال با نام «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد.
همه چیز درباره سریال دودکش۲؛ خلاصه داستان و بازیگران

خلاصه داستان و بازیگران سریال دودکش ۲

اواسط بهمن بود که برزو نیک نژاد سریال دودکش۲ را به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در سکوت خبری مقابل دوربین برد. این درحالی است که فصل اول این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی ساخته شد و در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ روانه آنتن شبکه یک شده بود.

در خلاصه داستان سریال دودکش۲ اینگونه آمده است که «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و این، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!.

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا‌هایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!.»

نویسنده و کارگردان دودکش ۲ درباره حضور بازیگران قدیمی و اضافه شدن بازیگران جدید گفته است که «آن گروه قدیمی حضور دارند، اما بازیگران جدید هم به تناوب قصه و اتفاقات، اضافه خواهند شد.»

علاوه بر حضور بازیگران اصلی این سریال، چون هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و بهنام تشکر، به تازگی الهام اخوان نیز به گروه این بازیگران اضافه شده است.

بازیگران اصلی سریال دودکش ۲

همه چیز درباره سریال دودکش۲؛ خلاصه داستان و بازیگران

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. او به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده؛ اما فعالیت سینمایی خود را بعنوان بازیگر، از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرده بود. رستمی مجری شوتبال در شبکه نسیم نیز بوده است.

او از سال ۱۳۷۷ کار خود را در عرصه بازیگری با فیلم هزاران ستاره به کارگردانی رامبد جوان آغاز کرد و پس از آن در فیلم سینمایی اسپاگتی در هشت دقیقه که آن هم ساخته رامبد جوان بود به ایفای نقش پرداخت و شناخته شد.

او در سریال هایی، چون «(لیسانسه ها) به کارگردانی سروش صحت»، «پادری (دودکش ۲) کاری از محمدحسین لطیفی»، «(آخرین بازی) حسین سهیلی زاده» «(پژمان) سروش صحت»، «(دودکش) محمدحسین لطیفی»، «(یه تیکه زمین) مهدی کرم پور»، «(دختران حوا) حسین سهیلی زاده»، «(سه پنج دو) حسین سهیلی زاده»، «(آسمان همیشه ابری نیست) سعید عالم زاده»، «(نون و ریحون) فرزاد مؤتمن»، «(وضعیت سفید) حمید نعمت الله»، «(شمس العماره) سامان مقدم» و «(مرد هزار چهره) مهران مدیری» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

همه چیز درباره سریال دودکش۲؛ خلاصه داستان و بازیگران
بهنام تشکر

بهنام تشکر زاده ۴ بهمن ۱۳۵۵ در بندر انزلی است. او سال ۱۳۷۵ همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت می‌کند و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری و با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز می‌کند.

تشکر گفته که در دوران نوجوانی، هافبک راست تیم نوجوانان باشگاه ملوان بندر انزلی بوده، ولی بنا به دلایلی، این رشته ورزشی را به شکل حرفه‌ای پیگیری نکرده است. پس از فوتبال به شطرنج و بیلیارد رو آورد.

بهنام تشکر فارغ التحصیل رشته اقتصاد بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه فیروزکوه است. او با بازی در نقش دکتر نیما در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید. تشکرکار دوبله را به مدت ۲ سال در سال ۸۳ انجام داده و از سال ۸۷ نیز گویندگی در رادیو را آغاز کرده است.

از جوایز و افتخاران بهنام تشکر می‌توان به «دریافت تندیس بهترین بازیگر تئاتر در سال ۱۳۹۴ از انجمن ملی منتقدان تئاتر ایران برای بازی در نمایش دختر یانکی به کارگردانی بهرام تشکر»، «دریافت تندیس بهترین بازیگر طنز تلویزیون در سال ۱۳۹۱ برای بازی در سریال ساختمان پزشکان»، «دریافت تندیس بهترین بازیگر برای نمایش ماه زدگان به کارگردانی بهرام تشکر در ششمین جشنواره سراسری ماه» و «رتبه اول بازیگری برای نمایش هتل کالیفرنیا در چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مولوی در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی بهرام تشکر» اشاره کرد.

همه چیز درباره سریال دودکش۲؛ خلاصه داستان و بازیگران
هومن برق نورد

هومن برق‌نورد متولد ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران است. او دارای دیپلم برق بوده و از جمله افرادی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شده است. برق نورد در ابتدای سال‌های جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شده بود و خیلی زود توانست به جمع بازیگران تئاتر بپیوندد.

او اولین کار تئاتری خود را در سال ۱۳۶۷ انجام داد و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد. بازیگر سریال دزد و پلیس با تلاش مداومش حدود بیست در صحنه‌های تئاتر کشور فعالیت کرد تااینکه سرانجام توانست با مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور، راهی تلویزیون شود.
بهنام تشکر سال ۱۳۸۹ با بازی در ساختمان پزشکان مطرح شد و پس از آن با سیرال‌های چک برگشتی و دزد پلیس در سال ۹۱ به شهرت زیادی دست یافت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید