قتل مرموز زن میانسال در خانه دوستش

قتل مرموز زن میانسال در خانه دوستش

دو دقیقه بیشتر نگذشته بود که صدای جیغ و فریاد شنیدم. خودم را فوراً به طبقه پایین رساندم و از ترس شوکه شدم؛ جسد خونین کیمیا در راه‌پله‌های طبقه اول افتاده بود و همان موقع مردی ناشناس از خانه خارج شد و فرار کرد.

کد خبر : ۹۳۳۶۲
بازدید : ۷۰۳۶
متهم به قتل

تحقیقات برای رازگشایی از قتل مرموز زن میانسال در خانه دوستش درحالی آغاز شد که صاحبخانه مدعی است مرد ناشناسی این جنایت هولناک را رقم زده است.

ساعت ۹ شب شنبه ۱۱ اردیبهشت، مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، از قتل زن میانسالی خبر دادند؛ با اعلام این خبر بازپرس حبیب‌الله صادقی و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند که خانه‌ای قدیمی در خیابان ابوذر بود که با ورود به خانه، آن‌ها با جسد زن ۴۶ ساله در حالی مواجه شدند که گلویش بریده شده و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

صاحبخانه که زنی جوان بود در تحقیقات گفت: من از همسرم جدا شدم و به تنهایی در این خانه دو طبقه زندگی می‌کنم. من ساکن طبقه دوم هستم و طبقه اول خالی است. شب حادثه دوستم کیمیا، مقتول به خانه‌ام آمد.
من در حال آشپزی بودم که زنگ خانه به صدا درآمد. کیمیا به سمت آیفون رفت تا ببیند چه کسی زنگ می‌زند، اما پس از پاسخ دادن به آیفون گفت صدا نمی‌آید و برای اینکه ببیند چه کسی پشت در است، پایین رفت.

زن جوان ادامه داد: دو دقیقه بیشتر نگذشته بود که صدای جیغ و فریاد شنیدم. خودم را فوراً به طبقه پایین رساندم و از ترس شوکه شدم؛ جسد خونین کیمیا در راه‌پله‌های طبقه اول افتاده بود و همان موقع مردی ناشناس از خانه خارج شد و فرار کرد. من چهره شخصی را که فرار کرد ندیدم و نمی‌دانم چه کسی بوده است.

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، زن جوان به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد. تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید