قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

امروز ۱۴ اردیبهشت ماه، قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۴.۰۲ درصد به ۵۵,۸۵۵ دلار معادل ۱,۲۶۶,۲۲۷,۲۷۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۳۹۷
بازدید : ۱۹۴۸
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین وارد کانال ۵۵ هزار شد. قیمت بیت کوین امروز ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ۴.۰۲ در صد کاهش به ۵۵,۸۵۵ دلار معادل ۱,۲۶۶,۲۲۷,۲۷۷ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۴.۱۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

همچنین بیت کوین نیز در روزی که گذشت توانست خود را به نزدیکی ۶۰ هزار دلار برساند، اما در حال حاضر در کانال ۵۵ هزار دلار نوسان دارد. بیشترین قیمتی که در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرد ۵۹ هزار دلار بود. علاوه بر این سرمایه بازار بیت کوین با این رشد قیمت به ۱.۱ تریلیون دلار افزایش یافت.

اندیکاتور‌های تکنیکال نشان می‌دهد که اولین خط مقاومت در برابر افزایش قیمت بیت کوین ۵۸۳۵۵ دلار است. پس از آن نیز این ارز در سطوح ۵۹۰۰۰ دلار و ۶۰۰۰۰ دلار با موانع مهمی روبرو می‌شود. در مقابل، در صورت اصلاح، بیت کوین می‌تواند به سطوح حمایتی ۵۶۹۵۰ دلار، ۵۶۴۰۰ دلار و ۵۵۴۰۰ دلار تکیه کند.

در یک رویداد بسیار بااهمیت، شرکت ویزا کارد که یکی از دو شرکت بزرگ پرداخت‌های بین المللی در جهان محسوب می‌شود اعلام کرد ۳۵ ارز دیجیتالی در مسیر پذیرش توسط ویزا برای استفاده به عنوان ابزار پرداخت و دریافت در نظر گرفته شده اند.
به گزارش فرادید؛ مدیرعامل این شرکت از بیتکوین و ارز‌های دیجیتالی توسعه یافته شده توسط بانک‌های مرکزی به عنوان طلا‌های دیجیتالی نام برده که یک پتانسیل بسیار بزرگ در آینده دارند.

رویای کسب سود‌های هنگفت و نوسانات وسوسه انگیز ارز‌های دیجیتالی باعث شده است تا شمار ورود سرمایه‌های جدید به این بازار‌ها با شیبی تند رو به افزایش باشد. روزنامه چوسان ایلبو کره جنوبی در گزارشی تب ارز‌های دیجیتالی در این کشور را نگران کننده خوانده و نوشته است بسیاری از جوانان ۲۰ تا ۳۰ سال کره‌ای به خیال یک شبه پولدار شدن، کار خود را رها کرده اند و تمام دارایی‌های خود را به بازار آورده اند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید