۶ کارمند اداره برق در سیل کرمان جان باختند

۶ کارمند اداره برق در سیل کرمان جان باختند

متاسفانه این سیل طغیانی باعث گرفتاری ۶ نفر از نیرو‌های اداره برق شهرستان کرمان شد و با وجود آنکه از روز گذشته تلاش‌ها برای یافتن این افراد آغاز شد صبح امروز اجساد این ۶ نفر پیدا شد.

کد خبر : ۹۳۴۱۳
بازدید : ۱۸۶۶
سیل کرمان

فرماندار کرمان گفت: سیل روز گذشته در بخش گلباف باعث گرفتاری ۶ نفر از نیرو‌های اداره برق شهرستان کرمان شد و با وجود آنکه از روز گذشته تلاش‌ها برای یافتن این افراد آغاز شد صبح امروز با اعزام بالگرد هلال احمر اجساد این ۶ نفر پیدا شد.

"علی بابایی"درباره اتفاق ناگوار عصر روز گذشته در بخش گلباف گفت: روز ۱۲ اردیبهشت ماه جاری بارندگی‌ها در این بخش مشکلاتی ایجاد کرد که نیرو‌های ادارات برق، آب و راهداری شهرستان کرمان برای رفع مشکل به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ساعت ۵ عصر روز گذشته نیرو‌های اداره برق شهرستان کرمان در حال پیگیری و بررسی قطعی برق بودند و علی رغم اینکه هوا در آن منطقه مساعد بوده، ولی در بالادست (سه راهی نیبید) به سمت گلباف بارش شدید تگرک اتفاق می‌افتد به حدی این بارش شدید بوده که کل بیابان سفید پوش می‌شود و پس از تگرک باران می‌بارد و حجم آب را چندین برابر می‌کند.

فرماندار کرمان اضافه کرد: متاسفانه این سیل طغیانی باعث گرفتاری ۶ نفر از نیرو‌های اداره برق شهرستان کرمان شد و با وجود آنکه از روز گذشته تلاش‌ها برای یافتن این افراد آغاز شد صبح امروز اجساد این ۶ نفر پیدا شد.

وی با اشاره به اعزام بالگرد هلال احمر به منطقه بیان کرد: ۷۶ نفر از نیرو‌های هلال احمر برای یافتن این افراد اعزام شده بود و همچنین تیم‌های امدادی موتورسیکلت و بالگرد اعزام شده بود ضمن آنکه نیرو‌های سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و بخشداری نیز همکاری داشتند.

بابایی با اشاره به وقوع سیل در روز ۱۲ اردیبهشت ماه در بخش شهداد اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اقداماتی که در سال گذشته در این منطقه صورت گرفت اتفاق بدی نیفتاد و باید مدنظر داشت که اگر این اقدامات انجام نشده بود امسال نیز شاهد یک فاجعه در این بخش بودیم.

فرماندار کرمان با یادآوری سفر استاندار کرمان به بخش شهداد و بازدید از روستا‌های در معرض خطر سیل عنوان کرد: در بازدید استاندار کرمان از روستا‌های سالارآباد و امیرآباد و تکاب‌های شهداد و روستای رودخانه این منطقه بند‌های خاکی برای جلوگیری از آسیب دیدن از سیلاب، احداث شد لذا بارندگی‌های سال جاری آسیبی به این روستا‌ها نرساند.

وی ادامه داد: روز گذشته در اندهجرد و پشوئیه نیز بارندگی داشتیم که به آب و برق و راه‌ها خسارت‌هایی وارد شد، اما مدیریت شده بود و ما سریع مشکلات پیش آمده را رفع کردیم.

بابایی تاکید کرد: سیلاب روز گذشته به روستا‌های نسک و کشیت از توابع بخش گلباف خسارتی وارد نکرده است، اما متاسفانه ۶ نفر نیروی اعزامی اداره برق شهرستان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

مصطفی ابراهیمی، محسن توکلی، مسلم دهقان، علیرضا جعفری، علی توسلی و محمدمیرزاحسینی شش نیروی اداره برق شهرستان کرمان بودند که در راه خدمت جان خود را از دست دادند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید