هواشناسی ایران امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

هواشناسی ایران امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

با توجه به اخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در برخی مناطق کشور به ویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۳۴۲۴
بازدید : ۱۵۹۸
فرادید | بر اساس گزارش سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردیبل و دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، تهران، به ویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

در مناطق کوهستانی و مستعد، صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نیست. همچنین در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران رخ می‌دهد.

به گزارش فرادید؛ از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج می‌باشد. شرق تنگه هرمز نیز از امروز مواج است.

پنجشنبه استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمالی، خراسان شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، همچنین در مناطقی از استان‌های اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

جمعه در کل نوار شمالی و مناطقی از شرق فارس و اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

شنبه گستره بارش در نیمه شرقی کشورخواهد بود و در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی شدت خواهد داشت.

یکشنبه علاوه بر اینکه در سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، مناطقی ازاصفهان بارش رخ می‌دهد در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز همچنین در غرب سواحل دریای خزر و استان‌های همدان، مرکزی و قم به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار باران پیش بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید