هواشناسی ایران امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۱۸

هواشناسی ایران امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۱۸

امروز 18 اردیبهشت ماه با توجه به گزارش سازمان هواشناسی ایران در اغلب مناطق کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۳۵۱۵
بازدید : ۹۲۶
فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۸ اردیبهشت ماه طی ۲۴ ساعت آینده در اغلب مناطق کشور به جز جنوب غرب و جنوب کشور، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

یکشنبه در خراسان رضوی، دامنه‌های البرز در سمنان و شرق تهران، برخی نقاط استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و همچنین در اواخر وقت در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در غرب سواحل دریای خزر رگبار و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ دوشنبه در مناطقی از خراسان جنوبی، غرب یزد، غرب اصفهان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز، قزوین، شرق زنجان، شمال فارس، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شمال استان‌های آذربایجان غربی.

سه شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، دامنه‌های زاگرس واقع در همدان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و استان‌های اصفهان، شمال فارس، برخی مناطق کرمان و سیستان وبلوچستان بارش انتظار می‌رود.

چهارشنبه در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های البرز و زاگرس و همچنین سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید