نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۱ هزار و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۶ هزار و ۲۷۰ تومان فروخته شد. همچنین قیمت سکه طرح جدید با ۰.۵۳ درصد افزایش، با قیمت ۹ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۴۹ درصدی به قیمت ۹ میلیون و ۳۰۱ هزارتومان فروخته شد.

کد خبر : ۹۳۵۴۷
بازدید : ۱۶۲۰
نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۳۱ دلار قرار دارد. البته همزمان با روند افزایشی انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۰.۳۱ تا ۱.۷ درصدی را تجربه کردند. البته برخی از انواع سکه نیز با افت مواج شدند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که قیمت سکه طرح جدید با ۰.۵۳ درصد افزایش، با قیمت ۹ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۴۹ درصدی به قیمت ۹ میلیون و ۳۰۱ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۰.۱۵ درصد کاهش به چهارمیلیون و ۶۶ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۰.۱۸ درصدی به ۹۳۸ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر ارز آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۱ هزار و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۶ هزار و ۲۷۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو نیز ظهر روز گذشته به قیمت ۲۵ هزار و ۹۸۵ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۱ هزار ۵۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲، ۶ هزار و ۱۲۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۶ هزار تومان و نرخ خرید ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۰ هزار و ۶۴۳ تومان و ۲۰ هزار و ۲۳۴ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۵ هزار و ۹۷ تومان فروش و با نرخ ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به پنج هزار و ۸۸۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۲ هزار و ۶۲۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به پنج هزار و ۸۶۰ تومان و ۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با ۳۰ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید