قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۱

امروز ۲۱ اردیبهشت ماه، قیمت بیت کوین با ثبت ۵.۱۱ درصد کاهش به ۵۶,۶۰۲ دلار معادل ۱,۳۳۲,۶۲۰,۴۴۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۶۴۲
بازدید : ۱۶۰۸
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین علیرغم افزایش نرخ در روز گذشته، ریزش کرد. قیمت بیت کوین امروز ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با کاهش ۵.۱۱ درصد به ۵۵,۶۰۲ دلار معادل ۱,۳۳۲,۶۲۰,۴۴۲ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۴.۲۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ پس از سقوط چند روز پیش قیمت بیت کوین تا تراز ۵۵۰۰۰ دلار، گاو‌ها موفق شدند این دارایی را بالا بکشند. در عرض ۲۴ ساعت، این ارز رمزنگاری شده به مرز ۵۹۰۰۰ دلار نزدیک شد و حتی برای مدت کوتاهی از آن بالاتر رفت.

با این حال، خرس‌ها اجازه افزایش بیشتر قیمت را ندادند و بیت کوین حتی پس از یکی از ریجکت شدن‌های پی در پی تا زیر ۵۶۵۰۰ دلار اصلاح شد.

همچنین تریدر‌های زیادی با امید به حضور ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live و انتظار پامپ شدید قیمت، به صورت تهاجمی دوج کوین خریدند.

با این حال، اشاره به دوج کوین در مونولوگ اجرا شده توسط ایلان ماسک نتوانست رالی مورد انتظار تریدر‌ها را به دنبال داشته باشد و به این ترتیب تریدر‌های حرفه‌ای پوزیشن‌های خود را از طریق تازه کارانی که منتظر شکست قیمت بودند دامپ کردند.

دیروز قیمت دوج کوین تا پایین‌ترین سطح روزانه خود در تراز ۰.۴۱ دلار کاهش یافت و اینگونه بیش از ۳۴ درصد افت قیمت نسبت به روز گذشته را نشان داد. از آن به بعد، با تلاش زیاد توانست تا مرز ۰.۵۴ دلار افزایش یابد. این کاهش شدید قیمت دوج کوین نشان می‌دهد که خرید هیجانی، بدون هیچ دلیل فاندامنتال قابل ملاحظه‌ای می‌تواند منجر به نوسانات بسیار مخربی شود.

ماسک، بنیان گذار اسپیس ایکس و تسلا که از بزرگ‌ترین پشتیبانان دوج کوین محسوب می‌شود در توییتی نوشت: در سه ماهه نخست سال آینده یک فضاپیما به نام دوج-۱ توسط اسپیس ایکس به فضا پرتاب خواهد شد که پرداخت هزینه‌های آن با استفاده از دوج کوین امکان پذیر است. جزییات این برنامه در آینده مشخص می‌شود.

هرچند که ارز‌های دیجیتالی کماکان در حال ثبت رکورد‌های جدیدی هستند، اما اندرو بیلی- رییس بانک مرکزی انگلیس که یکی از منتقدان سرسخت آن‌ها نیز محسوب می‌شود کماکان معتقد است که رمزارز‌ها دارای هیچ ارزش ذاتی نیستند.

بیلی با بیان اینکه سقوط آزاد قیمت رمزارز‌ها کاملا محتمل است گفت: توصیه من به سرمایه گذاران این است که اگر می‌خواهند جایی سرمایه گذاری کنند که شاید تمام سرمایه شان نابود شود سراغ رمزارز‌ها بروند
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید