قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۳

قیمت بیت کوین امروز ۲۳ اردیبهشت ماه با ۱۱.۵۶ درصد کاهش به ۵۰,۴۹۶ دلار معادل ۱,۱۱۳,۷۰۷,۵۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۷۳۴
بازدید : ۱۹۹۲
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین با ریزش سنگین روبه رو شد. امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ۱۱.۵۶ درصد کاهش به ۵۰,۴۹۶ دلار معادل ۱,۱۱۳,۷۰۷,۵۰۰ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۲.۴۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ در نتیجه این تحولات نه چندان مطلوب، چیرگی بیت کوین بر بازار رمزنگاری به پایین‌ترین سطح ۳ ساله خود یعنی ۴۲.۲ ٪ رسیده است. گفتنی است که این معیار در ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۲ درصد بود.

بیت کوین برخلاف انتظار اولیه معامله گران در روز‌های اخیر در شکستن مرز روانی مهم ۶۰ هزار دلاری ناکام بوده است و برخی از کارشناسان معتقدند تداوم این وضعیت بازار را با فشار فروش سنگینی مواجه خواهد کرد. پانکای بالانی- مدیر صرافی دلتا- با اشاره به اینکه فتح نشدن ۶۰ هزار دلار می‌تواند منجر به اصلاح قیمت این رمزارز تا ۴۰ هزار دلار شود گفت: به نظرم مسیر صعودی بیتکوین در کوتاه مدت از دست رفته است.

هرچند که ارز‌های دیجیتالی کماکان در حال ثبت رکورد‌های جدیدی هستند، اما اندرو بیلی- رییس بانک مرکزی انگلیس که یکی از منتقدان سرسخت آن‌ها نیز محسوب می‌شود کماکان معتقد است که رمزارز‌ها دارای هیچ ارزش ذاتی نیستند.
بیلی با بیان اینکه سقوط آزاد قیمت رمزارز‌ها کاملا محتمل است گفت: توصیه من به سرمایه گذاران این است که اگر می‌خواهند جایی سرمایه گذاری کنند که شاید تمام سرمایه شان نابود شود سراغ رمزارز‌ها بروند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید