هواشناسی امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۲۵

هواشناسی امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۲۵

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۵ اردیبهشت در اغلب مناطق کشور به ویژه در ساعاعت بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدو برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گردو خاک پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۳۷۶۴
بازدید : ۲۲۷۱
فرادید | بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری هواشناسی ایران، امروز ۲۵ اردیبهشت ماه در استان‌های البرز، مرکزی، قم، اصفهان، شمال و شرق فارس، غرب، یزد، کرمان و ارتفاعات استان‌های سمنان، مازندران و گلستان به ویژه در ساعاعت بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدو برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گردو خاک پیش بینی می‌شود.

امروز در شرق کشور به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمانه هواشناسی ایران یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های واقه در دامنه‌های زاگرس مرکزی وجنوبی، دوشنبه در غرب اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعداز ظهر افزایش ابربارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور روند افزایشی نسبی دما حاکم است.

سه شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد وکاهش موقتی دما پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنج شنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید