خشم فرهاد مجیدی از آذری جهرمی و واکنش پرسپولیس

خشم فرهاد مجیدی از آذری جهرمی و واکنش پرسپولیس

باری دیگر کری خوانی وزیر جوان سبب خشم باشگاه استقلال شده و اعلام کرده اند، کری محمدجواد آذری جهرمی درباره ستاره‌های استقلال را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر : ۹۳۷۸۹
بازدید : ۷۰۵۲
کری خوانی وزیر ارتباطات باری دیگر جنجال آفرین شد
فرادید | شهرآورد ۹۵ پایتخت که با دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال همراه بود، در نهایت به باخت استقلال منجر شد و این باخت با حواشی بسیاری روبرو شد. باخت تیم باشگاهی پایتخت علاوه بر جنجال‌هایی که در ورزشگاه آزادی به دنبال داشت، در تازه‌ترین خبر به تقابل عجیب و حاشیه سازی میان وزیر ارتباطات و سرمربی تیم استقلال ختم شده است.

به گزارش فرادید ، تیم باشگاهی استقلال در دیدار با تیم پرسپولیس در لیگ بیستم دربی پایتخت موفق نشد به پیروزی دست یابد و همین باخت باعث ناراحتی هواداران شد. در مقابل وزیر جوان که از هواداران پرسپولیس است، نسبت به باخت تیم استقلال واکنش نشان داده و این واکنش او خشم باشگاه و سرمربی این تیم را به دنبال داشته است.

پیش از این نیز محمدجواد آذری جهرمی هواداری خود را نسبت به تیمش پرسپولیس اعلام کرده بود و برای تیم مقابلش کری خواند که همین جانبداری او از یک تیم سبب واکنش هواداران تیم استقلال و بازیکنان سابق این تیم شد. آن‌ها بر این نظر بودند، فردی که از کابینه دولت است نباید از تیم خاصی طرفداری کند و برای باشگاه‌های دیگر کری بخواند.

اکنون نیز باری دیگر کری خوانی وزیر جوان سبب خشم باشگاه استقلال شده و اعلام کرده اند، کری محمدجواد آذری جهرمی درباره ستاره‌های استقلال را پیگیری خواهیم کرد.
کری خوانی وزیر ارتباطات باری دیگر جنجال آفرین شد

کری خوانی وزیر جوان و ایجاد حاشیه‌ای جدید

بعداز دیدار دو تیم باشگاهی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۵ پایتخت، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات اقدام به انتشار پیامی در صفحه خود در اینستاگرام و توئیتر کرده بود. او در این پیام به کری خوانی علیه استقلال پرداخت و نوشت: «دو ستاره استقلال سیاره است». همین موضوع واکنش‌های تندی را در فضای مجازی در پی داشت.

البته کری خوانی وزیر جوان با واکنش تند فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال روبرو شد و باعث شد که او در نشست خبری نسبت به کری خوانی جهرمی موضع گیری تندی داشته باشد.

مجیدی در نشست خبری‌اش نسبت به کری خوانی وزیر ارتباطات واکنش نشان داد و گفت: «همین وزیران هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است. متأسفانه شعور ندارند و نمی‌دانند قشر زیادی از مردم طرفدار استقلال هستند و با یک برد یا شکست یک هفته خوشحال و ناراحت می‌شوند. امیدوارم سطح و شعور وزیر مملکت در سطح وزارت باشد.»

سرمربی تیم استقلال می‌گوید که در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بوده اند و موقعیت‌هایشان خیلی از بهتر پرسپولیس بوده است. او گفته که آن‌ها از تک موقعیت‌شان استفاده کرده و برنده شدند، دربی همین است و هر کسی از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. مجیدی مسئولیت باخت را برعهده گرفته وتاکید کرده که اگر داور پنالتی می‌گرفت، روند بازی عوض می‌شد.

فرهاد مجیدی اضافه کرد: «اگر پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، جریان بازی را عوض می‌کرد. به غیر از مسئله پنالتی، بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم. استقلال باز هم موقعیت‌های زیادی از دست داد و حریف به راحتی پیروز شد. واقعیت همین است، باید بگردم و مشکل تیم را پیدا کنم. متأسفانه پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمرکز نداریم. موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما استفاده نمی‌کنیم. پرسپولیس از تک موقعیتش استفاده کرد و به پیروزی دست یافت.»

واکنش‌ها به کری خوانی آذری جهرمی علیه استقلال

پیش از واکنش تند فرهاد مجیدی نسبت به پیامی که توسط وزیر ارتباطات در فضای مجازی وایرال شده بود؛ علی غفار، مدیررسانه‌ای استقلال در نشست خبری بعداز بازی اعلام کرده بود که باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد؛ نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند.

او همچنین نسبت به کری خوانی وزیر جوان واکنش نشان داد و گفت: «ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.»

البته در مقابل رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، از اظهارات سرمربی استقلال انتقاد کرده و گفته که باشگاه استقلال به خاطر این اظهارات باید عذرخواهی کند.

سید مجید صدری درباره پیروزی تیمش اظهار داشت: «به همه هواداران خوب و فهیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه مثل امشب لبشان خندان و شاد باشد. از بازیکنان و کادر فنی هم تشکر می‌کنم که باعث خوشحالی همه هواداران پرسپولیس شده‌اند.»

او همچنین درباره توهین فرهاد مجیدی اعلام کرد: «متاسفانه بعد از بازی شاهد این بودیم که آقای مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به وزیر محترم ارتباطات توهین کردند. من شرمنده هستم یک فردی با این صراحت به وزیر محترم ارتباطات توهین کند. سرمربی استقلال به وزیر محترم جمهوری اسلامی ایران توهین کرده است.»

رئیس هیات مدیره استقلال معتقد است که آقای جهرمی قبلاً هم در صفحه‌های شخصی خود اعلام کرده بود هوادار پرسپولیس است و بنابراین حق دارند مثل یک شهروند کری‌خوانی کند و این یک کری ساده بود و در این مسائل بحث وزیر بودن او مطرح نیست. او تاکید کرده که آقای مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شدند و حق خودشان می‌دانند برای بی اخلاقی او نسبت به هوادار خودشان، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کنند که شاهد چنین مواردی دیگر نباشند.

صدری اضافه کرد: «برای ما واجب است در خدمت هواداران باشیم و به هیچکس اجازه نمی‌دهیم در هیچ جایگاهی به هوادار ما توهین کند، بنابراین از باشگاه استقلال انتظار داریم به خاطر این بی احترامی با فرهاد مجیدی برخورد کرده و سریعا از هواداران پرسپولیس، به ویژه وزیر ارتباطات عذرخواهی رسمی کند.»

به دنبال سخنان هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، علی لطیفی بازیکن سابق تیم پرسپولیس، حمایت خود را نسبت به آذری جهرمی اعلام کرده و گفته که اینکه آذری جهرمی طرفدار پرسپولیس است، اشکالی ندارد. مشکل از جایی شروع می‌شود که احساس عموم بر این است که دولت‌مردان از قدرتشان به نفع یک تیم دیگر استفاده می‌کنند. او می‌گوید که فرهاد مجیدی حق داشت به وزیر اعتراض کند، ولی نوع بیان او مناسب نبود.

پس از او نیز ابراهیم شکوری، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی به کری خوانی آذری جهرمی واکنش نشان داده و از او حمایت کرده بودند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید