آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۳۰۳ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۳۸۲۷
بازدید : ۲۱۳۶
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | با توجه به گزارش وزرات بهداشت، آمار فوتی‌ها کرونا امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۳۰۳ نفر ثبت شد و به این ترتیب مجموع جانباختگان این بیماری در ایران به ۷۶ هزار و ۹۳۶ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۸۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۷۵۱ هزار و ۱۶۶ نفر رسید؛ که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۲۲۶ هزار و ۱۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

پنج هزار و ۳۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۸ میلیون و ۱۸ هزار و ۸۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۸۹۹ هزار و ۲۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۳۷۰ هزار و ۷۳۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۵۳ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۳۴ هزار و ۱ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۶۳ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۵۹ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۲ هزار و ۱۴۲ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۴۱ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۹۹ هزار و ۸۶۳ نفر (۴۹۹ نفر)

۲. برزیل ۴۳۴ هزار و ۸۵۲ نفر (۲ هزار و ۶۷ نفر)

۳. هند ۲۷۰ هزار و ۳۱۹ نفر (۴ هزار و ۹۰ نفر)

۴. مکزیک ۲۲۰ هزار و ۱۵۹ نفر (۲۵۸ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۶۷۵ نفر (۷ نفر)

۶. ایتالیا ۱۲۴ هزار و ۶۳ نفر (۱۳۶ نفر)

۷. روسیه ۱۱۵ هزار و ۴۸۰ نفر (۳۶۴ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۷ هزار و ۵۳۵ نفر (۱۱۲ نفر)

۹. آلمان ۸۶ هزار و ۶۶۹ نفر (۱۸۸ نفر)

۱۰. کلمبیا ۸۰ هزار و ۷۸۰ نفر (۵۳۰ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید