علت واقعی طلاق ملیندا و بیل گیتس چه بود؟

علت واقعی طلاق ملیندا و بیل گیتس چه بود؟

وال استریت ژورنال ماجرا را اینطور شرح می‌دهد:اعضای هیات مدیره شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ بیل گیتس، بنیانگذار این شرکت را به دلیل روابط عاشقانه مخفی او از ادامه فعالیت در هیات مدیره محروم کرده بودند.

کد خبر : ۹۳۸۸۵
بازدید : ۲۲۳۳

طلاق ملیندا و بیل گیتس

یک: پرده‌ای دیگر از زندگی بیل و ملیندا گیتس اکران شد. پیش از آنکه معلوم شود بر سر سرمایه ۱۵۴میلیارد دلاری این زوج چه می‌آید، جزئیات غیرمنتظره تازه‌ای از طلاق این زوج مشهور منتشر شده که می‌تواند بیل گیتس را از چشم طرفدارانش بیاندازد.

دو: بمب خبری این روز‌ها در ایالات‌متحده روابط بیل گیتس با زنان دیگر است. بعد از بیست‌وهفت سال ازدواج که به نظر بسیاری زندگی این زوج موفق می‌رسید، حالا مشخص شده که بیل از مدت‌ها قبل به ملیندا وفادار نبوده است.

دیلی میل در این مورد نوشته که بیل گیتس به دلیل تحقیقات درباره داشتن رابطه نامناسب با کارمندان زن در سال ۲۰۲۰ از هیات مدیره مایکروسافت استعفا کرده است. وال استریت ژورنال ماجرا را اینطور شرح می‌دهد:اعضای هیات مدیره شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ بیل گیتس، بنیانگذار این شرکت را به دلیل روابط عاشقانه مخفی او از ادامه فعالیت در هیات مدیره محروم کرده بودند.

وال استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس خبر داد که در سال ۲۰۱۹ پس از آنکه مهندس زن این کمپانی در نامه‌ای ادعا کرد که او بیش از چندین سال با بیل گیتس رابطه داشته است، اعضای هیات مدیره با استخدام یک شرکت حقوقی، تحقیقات در این مورد را آغاز کردند. وال استریت ژورنال گزارش داد که بیل گیتس قبل از اینکه تحقیقات در مورد رابطه مخفیانه او به پایان برسد، از کار در هیات مدیره استعفا کرد.

این در حالی است که سخنگوی بیل گیتس که نامش فاش نشده به وال استریت ژورنال گفت که بیل گیتس تقریبا ۲۰سال پیش رابطه‌ای داشته، ولی این رابطه مسالمت‌آمیز پایان یافته است. سخنگوی بیل گیتس همچنین افزود: «استعفای او از هیات مدیره مایکروسافت هم هیچ ربطی به این موضوع نداشته و او سال گذشته زمانی که هیات مدیره را ترک کرد، صرفا قصد داشت روی انجام کار‌های خیرخواهانه خود تمرکز کند.»

سه: اطلاعات به دست آمده از زندگی شخصی بیل گیتس آنقدر‌ها دقیق نیست تا نام این زن حداقل در شرایط فعلی کشف شود. اما این تنها گزینه‌ای نبوده که بیل گیتس با او رابطه داشته است. گفته می‌شود که طبق توافقی میان بیل و ملیندا، او اجازه داشت یک آخر هفته در سال، با دوست‌دختر سابقش به تعطیلات برود.
آقای گیتس و آن وینبلد، تاجر آمریکایی، در سال‌های ۱۹۸۰ با هم رابطه داشتند و با توافق ملیندا، همسر گیتس، هر سال یک آخر هفته طولانی را با هم می‌گذرانند.

گفته می‌شود آن‌ها در سال ۱۹۸۴ در کنفرانس رایانه‌ای بن روزن-استر دایسون با هم آشنا شدند. اوایل با هم «قرار‌های مجازی» می‌گذاشتند و همزمان از شهر‌های مختلف به دیدن یک فیلم در سینما می‌رفتند و از طریق تلفن‌های همراهشان فیلم را نقد و بررسی می‌کردند.
او حتی موفق شد گیتس را برای چند سال راضی کند که گوشت نخورد؛ هرچند گیتس این تجربه را قاطعانه کنار گذاشته است. در مقاله‌ای که در دهه ۹۰ میلادی منتشر شده است، آمده: «حتی حالا هم گیتس با همسرش توافق کرده است که او و وینبلد یک بار در سال با هم سفر کنند.
بیش از ۱۰ سال است که گیتس و وینبلد هر سال بهار یک آخر هفته طولانی را در کلبه ساحلی وینبلد در سواحل «اوتر بنکس» در کارولینای شمالی می‌گذرانند و در آنجا کایت‌سواری می‌کنند، با خودرو‌های مخصوص در تپه‌های ماسه‌ای رانندگی می‌کنند و لب دریا قدم می‌زنند.»

چهار: اما همه داستان باز هم این نیست. مورد دیگری که این روز‌ها رسانه‌ها روی آن فوکوس کرده‌اند، داستان‌های بیل گیتس و اپستین است. نیویورک تایمز در زمانی که تازه فساد جفری اپستین رو شده بود، در گزارشی نوشته بود که بیل گیتس تا سال ۲۰۱۴ دوست صمیمی یکی از فاسدترین چهره‌های ایالات‌متحده بوده.

پیش از این افشاگری رسمی، گیتس در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال اعلام کرده بود که هیچ‌گونه رابطه تجاری و دوستانه‌ای با اپستین نداشته است و تنها چند دیدار صورت گرفته که به دلیل ارتباطات آقای اپستین با افراد شناخته شده بوده است.
اما وقتی دست بیل گیتس رو شد، او روابطش را با اپستین پذیرفت، اما گفت که قضاوتش در مورد این مرد اشتباه بوده. از آنجایی که پای اپستین به بزرگ‌ترین پرونده‌های فساد از جمله قاچاق و سوءاستفاده از کودکان رسیده بود، به نظر می‌رسد که حالا رسانه‌ها به دنبال روشن شدن روابط بین این دو نفر خواهند بود.

منبع: هفت صبح
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید