هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

با توجه به آخرین تحلیل نقشه های هواشناسی ایران، امروز 2 خردادماه در اکثر نقاط کشور طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

کد خبر : ۹۴۰۳۹
بازدید : ۱۹۸۳
فرادید | بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۲ خرداد ماه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، شمال شرق خوزستان، ایلام، لرستان، فارس، یزد، کرمان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

دوشنبه نیز بارش پراکنده در استان‌های ذکر شده ادامه دارد و طی روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب ابرناکی، بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، کرمانشاه، کردستان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و شرق مازندران می‌شود.

به گزارش فرادید؛ روز چهارشنبه نیز رگبار و رعد و برق در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت و پنجشنبه در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در شرق تهران و سمنان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین امروز در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد و طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار شمالی کشور به‌ویژه سواحل شمالی کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و دریای خزر مواج است.

آسمان تهران فردا نیمه ابری، در بعد ازظهر ابری با احتمال بارش پراکنده و در بعضی ساعات وزش باد همراه با رعد و برق و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیز قسمتی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار باران همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید