آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۳

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۳

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۳ خرداد ماه ۲۵۱ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۴۰۸۳
بازدید : ۱۴۸۱
آی سی یو
فرادید | وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۳ خرداد ماه را ۲۵۱ نفر اعلام کرد. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۸ هزار و ۸۴۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۰۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۸۴۳ هزار و ۵۲۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۳۴۷ هزار و ۷۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۴ هزار و ۷۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۹ میلیون و ۵۴ هزار و ۵۲۱ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون دو میلیون و ۶۰۸ هزار و ۱۸۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۶۰ هزار و ۸۵۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به سه میلیون و ۶۹ هزار و ۳۵ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۷۸ هزارو ۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۶۷ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۳۶۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۸۹۷ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۳۵۵ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۴۸ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۲۶۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۰۴ هزار و ۸۷ نفر (۲۲۸ نفر)

۲. برزیل ۴۴۹ هزار و ۱۸۵ نفر (۸۹۴ نفر)

۳. هند ۳۰۳ هزار و ۷۵۱ نفر (۴ هزار و ۴۵۵ نفر)

۴. مکزیک ۲۲۱ هزار و ۵۹۷ نفر (۳۴۱ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۷۲۱ نفر (۵ نفر)

۶. ایتالیا ۱۲۵ هزار و ۲۲۵ نفر (۷۲ نفر)

۷. روسیه ۱۱۸ هزار و ۴۸۲ نفر (۳۵۷ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۸ هزار و ۵۹۶ نفر (۷۰ نفر)

۹. آلمان ۸۷ هزار و ۹۷۳ نفر (۱۳ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۸۴ هزار و ۷۲۴ نفر (۴۹۶ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید