قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۴ خرداد ماه با ۱۰.۳۰ درصد افزایش ۳۸,۸۲۴ دلار معادل ۹۳۵,۴۷۱,۱۴۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۰۹۰
بازدید : ۱۹۶۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین به مسیر افزایشی بازگشت. امروز ۴ خردادماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با ثیت افزایش ۱۰.۳۰ درصد به ۳۸۸۲۴ دلار معادل ۹۳۵,۴۷۱,۱۴۹ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۰.۰۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

روند ریزش شدید ارز‌های دیجیتالی متوقف شد. فضای رمزنگاری روز دوشنبه پس از دیدن فروش گسترده دیگر در آخر هفته، با از بین رفتن میلیارد‌ها دلار، دوباره به روند صعودی خود بازگشت.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین در عرض تنها ۲۴ ساعت به طور تقریبی ۸ هزار دلار افزایش یافت و به ۳۸ هزار و ۰۲۷.۱۱ دلار معامله شد که در روز ۱۳.۰۸ درصد رشد داشت. روز یکشنبه ارز‌های رمزپایه محبوب به زیر ۳۲ هزار دلار سقوط کردند.

سومین هفته ماه می‌برای بازار ارز‌های دیجیتالی یک هفته کابوس وار تمام عیار بود. ریزش بیتکوین و سایر ارز‌های دیجیتالی در این هفته به حدی شدید بود که دستکم از سال ۲۰۱۷ بدین سو هیچ گاه مشاهده نشده بود. تحلیل گران هشدار داده اند که تداوم این روند روی ورود سرمایه‌های جدید به بازار تاثیر زیادی خواهد داشت و کم شدن ورودی‌های تازه بدان معنا خواهد بود که احیای بازار و بازگشت به صعود‌های تند طولانی خواهد شد.

بسیاری بی‌ثباتی قیمت بیت‌کوین را غیر قابل توجیه می‌دانند. این ارز مجازی به‌دنبال اظهارات مدیرعامل تسلا در هفته گذشته تحت فشار زیادی قرار داشته است. الون ماسک اعلام کرد دیگر بیت‌کوین را به‌عنوان یک شیوه پرداخت قبول ندارد.

تام لی (Tom Lee)، مدیر ارشد بخش تحقیقات فانداسترت گفت که بیت کوین با وجود یک سقوط گسترده، هنوز در مسیر رسیدن به ۱۰۰،۰۰۰ دلار در پایان ۲۰۲۱ است.البته، با این که بیت کوین "بسیار پر نوسان" است، لی ادعا می‌کند که هولدر‌ها نیز می‌توانند از مزایای چنین تلاطمی استفاده کنند.

پیش از سقوط بیت کوین، لی هدف خود برای قیمت پایان سال بیت کوین را به ۱۲۰،۰۰۰ دلار افزایش داده بود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید