هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۵

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۵

با توجه به تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۵ خرداد ماه در نوار شمالی کشور و برخی مناطق مرکزی وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۴۱۶۱
بازدید : ۱۲۳۴
فرادید | بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی ایران امروز ۵ خرداد در نوار شمالی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، برخی مناطق مرکزی کشور، برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد وقوع تگرگ رخ خواهد داد.

شدت بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی خواهد بود، و کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر نیز پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ پنجشنبه در شرق، جنوب، جنوب شرق و نواحی مرکزی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در برخی از این مناطق خیزش گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود.

همچنین در نوار شمالی کشور، ارتفاعات البرز و در برخی مناطق استان خراسان رضوی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

از روز جمعه تا روز یکشنبه بیشتر نقاط کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهند داشت. دریای خزر طی امروز و فردا مواج است همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا قسمتی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه نیز کمی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید