دانش آموزان کارنامه الکترونیکی دریافت می‌کنند!

دانش آموزان کارنامه الکترونیکی دریافت می‌کنند!

ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی صورت می‌پذیرد و منحصر به پایه تحصیلی خاصی نیست.

کد خبر : ۹۴۱۶۵
بازدید : ۱۵۵۸
دانش آموزان کارنامه الکترونیکی دریافت می‌کنند!

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش جزئیات و نحوه دریافت کارنامه الکترونیکی دانش آموزان را تشریح کرد.

مهندس محمود حبیبی جزئیات دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت الکترونیکی را اعلام و اظهار کرد: ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی صورت می‌پذیرد و منحصر به پایه تحصیلی خاصی نیست.

وی افزود: به این ترتیب پایه‌هایی که آزمون هایشان زودتر تمام می‌شود زودتر اقدام به ورود نمرات می‌کنند، به عنوان مثال ارزشیابی پایه‌های ابتدایی زودتر به اتمام می‌رسد و دانش آموزان می‌توانند کارنامه خود را زودتر دریافت کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به محض اینکه معلمان مدارس، ورود اطلاعات به سامانه سیدا را انجام دهند ۲۴ ساعت بعد از آن کارنامه فعال می‌شود و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد، درباره نحوه ورود و دسترسی دانش آموزان به کارنامه گفت: ما در ترم تحصیلی قبل هم ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی را به صورت آزمایشی اجرا کرده بودیم و بسیاری از دانش آموزان نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا به نشانی https://pada.medu.ir را در اختیار دارند و با همان دسترسی که از قبل برای درگاه پادا داشتند می‌توانند مراجعه کنند.

حبیبی ادامه داد:، اما در صورتی که به نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا دسترسی نداشتند نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه نیست و از طریق شاد یا مکانیسم‌های ارتباطی دیگری که با مدرسه دارند باید نسبت به اخذ آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد که دریافت الکترونیکی کارنامه هیچ پیش نیاز و شرطی ندارد و فقط با دریافت نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا از مدرسه، امکان پذیر خواهد بود که خب همانطور که گفته شد بسیاری از دانش آموزان هم این رمز را اختیار دارند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید