سفر در زمان با BYD F۸؛ اولین کوپه کانورتیبل چینی

سفر در زمان با BYD F۸؛ اولین کوپه کانورتیبل چینی

بی وای دی؛ دقیقا یک کپی کامل از محصولات مرسدس بنز است که از منظر ابعاد برابر با ۴۴۹۰ میلیمتر در طول، ۱۷۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۰۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

کد خبر : ۹۴۱۷۱
بازدید : ۵۱۶۸۸

بی وای دی رکورد تولید اولین کوپه مجهز به سقف هاردتاپ جمع شونده یا همان کانورتیبل را در اختیار دارد، زیرا در سال ۲۰۰۹ محصولی را با قیمت ۲۵ تا ۳۱ هزار دلار روانه بازار چین کرد که این ویژگی را در اختیار داشت.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید؛ این خودرو دقیقا یک کپی کامل از محصولات مرسدس بنز است که از منظر ابعاد برابر با ۴۴۹۰ میلیمتر در طول، ۱۷۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۰۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۵۲۰ میلیمتر محاسبه شده است.

این کوپه چینی بین ۱۵۲۵ تا ۱۵۵۰ کیلوگرم وزن دارد.

در بخش پیشرانه آن از نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۱۴۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۸۶ پوندفوت استفاده شد که شاخص مصرف سوخت آن برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۱۰.۹ لیتر، در بزرگراه ۶.۸ لیتر و در حالت ترکیبی ۸.۳ لیتر است.

بیشینه سرعت این مدل نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت ثبت شده است. در بخش جعبه دنده با توجه به تریم نمونه ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک پیش روی مشتریان قرار داشت که هر دو مدل با محور جلو در ارتباط هستند.

سیستم ترمز در تمامی چرخ‌ها دیسکی و رینگ‌های آلومینیومی در اندازه ۱۶ اینچی ارائه شدند که به هیچ عنوان قابل قیاس با کوپه مرسدس بنز نیست.

از امکانات کابین نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، پخش سی دی، ناوبری ماهواره ای، یو اس بی، استراحتگاه دست ردیف اول، فرمان با قابلیت تنظیم عمق و ارتفاع، فرمان چرم، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه‌های برقی و تاشوی اتوماتیک اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: ورود بدون کلید، رادار پارک عقب، دوربین عقب،‌ای بی اس، ایی بی دیی، ایربگ جلو و کناری و ... قابل اشاره است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید