ایولوس EV۵۰۰؛ رانندگی پاک با سدان جدید دانگ فنگ

ایولوس EV۵۰۰؛ رانندگی پاک با سدان جدید دانگ فنگ

ایی ویی ۵۰۰ از طراحی ظاهری به شدت وابسته به عناصر کرومی است و از این طریق تلاش شده تا ظاهری لوکس و باکیفیت برای این خودرو ارائه شود.

کد خبر : ۹۴۲۱۷
بازدید : ۵۲۹۹۳

مدتی قبل سدان ایولوس دی ۵۳ از گروه دانگ فنگ به عنوان یک محصول اقتصادی با طراحی جدید و متفاوت از محصولات قبلی سازنده، مورد توجه قرار گرفت.

هم اکنون ویرایشی جدیدتری از این خودرو با نام فنگشن ژوان ایی ویی یا ایولوس ایی ویی ۵۰۰ در بازار چین با برچسب قیمت ۲۳ تا ۲۴۶۰۰ دلار عرضه می‌شود که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

ابعاد

ایی ویی ۵۰۰ از طراحی ظاهری به شدت وابسته به عناصر کرومی است و از این طریق تلاش شده تا ظاهری لوکس و باکیفیت برای این خودرو ارائه شود. خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۶۶۰ میلیمتر در طول، ۱۸۱۲ میلیمتر در عرض و ۱۴۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌ها برابر با ۲۶۸۰ میلیمتر و وزن خالص ۱۵۴۱ کیلوگرم محاسبه شده است.

این ابعاد دقیقا همان است که در ایولوس دی ۵۳ نیز بدان اشاره شد و هیچ تفاوتی ندارد.

پیشرانه

در بخش پیشرانه این خودرو از یک موتور الکتریکی ۱۲۰ کیلوواتی (۱۶۰ اسب بخار) با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر استفاده شده است. باتری لیتیوم ۴۷.۷ کیلووات ساعت برد حرکتی ۴۰۰ کیلومتر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۵۵ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. در بخش جعبه دنده از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ‌ها دیسکی است و رینگ‌های آلومینیومی در حالت استاندارد ۱۶ اینچی هستند.

کابین

کابین نیز با خودروی دی ۵۳ تفاوت خاصی ندارد و از امکانات این فضا می‌توان به: سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نورپردازی داخلی، شارژ بی سیم، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، نشانگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، بلوتوث، یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی، استراحتگاه دست، پاور ویندوز جلو و عقب، سنسور باران، اسکای روف الکتریکی، آینه‌ها با تنظیم الکتریکی، گرم کن و جمع کن اتوماتیک اشاره کرد.

ایمنی

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک،‌ای بی اس، ایی بی دیی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند. بخشی از امکانات مورد اشاره فقط در حالت آپشن ارائه می‌شوند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید