جزئیات مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری

جزئیات مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری

ترتیب برنامه‌های تلویزیونی و زمان شروع آن به نحوی خواهد بود که حتی تا ایام نزدیک به روز موعد، یعنی ۲۸ خرداد ماه، برنامه‌ها پخش خواهند شد.

کد خبر : ۹۴۲۳۱
بازدید : ۱۴۸۴

مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ضمن تشریح جرئیات مناظرات تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: سه برنامه مناظره زنده تلویزیونی هر یک به مدت سه ساعت (۱۸۰ دقیقه) بین نامزد‌ها خواهیم داشت.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران درباره تعداد برنامه‌های مناظرات میان نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت:

شاید یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ایام انتخابات مناظرات تلویزیونی است که بین نامزد‌ها برگزار می‌شود، در همین راستا سه برنامه مناظره زنده تلویزیونی هر یک به مدت سه ساعت (۱۸۰ دقیقه) بین نامزد‌ها خواهیم داشت.

وی با اشاره به چینش برنامه‌های مناظرات میان نامزدها، خاطرنشان کرد: ترتیب برنامه‌های تلویزیونی و زمان شروع آن به نحوی خواهد بود که حتی تا ایام نزدیک به روز موعد، یعنی ۲۸ خرداد ماه، برنامه‌ها پخش خواهند شد.
بر این اساس برنامه‌های مناظرات در روز‌های دوشنبه ۱۰ خرداد، جمعه ۱۴خرداد و سه‌شنبه۱۸ خرداد از رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد که در این برنامه‌ها هر کدام از نامزد‌ها به شرح و توضیح برنامه‌های خود در حوزه سیاست داخلی و بین‌المللی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی می‌پردازند.

قاضی‌زاده هاشمی پخش مناظرات میان نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را یکی از عوامل موثر در افزایش مشارکت دانست و با تاکید براینکه علاوه بر مناظرات تلویزیونی، برای نامزد‌ها برنامه‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، امسال سه مناظره رادیویی بین نماینده نامزد‌ها برگزار خواهد شد که محور آن اقتصادی خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید