آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۸

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۸

امروز ۸ خردادماه بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا ۱۷۳ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۴۲۵۸
بازدید : ۱۷۶۴
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | براساس گزارش وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۸ خردادماه ۱۷۳ نفر ثبت شد و به این ترتیب تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۹ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هفت هزار و ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۲ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۱۸ نفر رسید.

به گزارش فرادید؛ وزارت بهداشت همچنین افزود: تاکنون دو میلیون ۴۲۵ هزار و ۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

چهار هزار و ۲۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۹ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۷۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

اکنون ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. هیج شهری در وضعیت آبی قرار ندارد.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون سه میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۴۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۵۰۸ هزار و ۶۷۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند.مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به سه میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۲۰ دوز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۰۵ هزار و ۹۸۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۷۰ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۷۹ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۱ هزار و ۹۶۸ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۲۲ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۵۱ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۴۳۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۰۸ هزار و ۹۶۱ نفر (۶۲۷ نفر)

۲. برزیل ۴۵۹ هزار و ۱۷۱ نفر (۲ هزار و ۴۱۸ نفر)

۳. هند ۳۲۲ هزار و ۳۸۴ نفر (۳ هزار و ۵۶۳ نفر)

۴. مکزیک ۲۲۲ هزار و ۶۵۷ نفر (۴۲۵ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۷۵۸ نفر (۱۰ نفر)

۶. ایتالیا ۱۲۵ هزار و ۹۱۹ نفر (۱۲۶ نفر)

۷. روسیه ۱۲۰ هزار و ۴۰۶ نفر (۴۰۴ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۹ هزار و ۲۹۰ نفر (۱۰۷ نفر)

۹. آلمان ۸۸ هزار و ۸۸۴ نفر (۱۹۵ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۸۷ هزار و ۲۰۷ نفر (۵۱۴ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید