هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۹

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۹

با توجه به آخرین تحلیل نقشه های هواشناسی ایران، امروز 9 خردادماه در اغلب نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

کد خبر : ۹۴۲۸۹
بازدید : ۱۳۷۰
فرادید | بر اساس گزارش سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۹ خرداد تا آخر هفته جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

از بعد ازظهر امروز و طی روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی روی دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و خراسان شمالی کاهش می‌یابد.

به گزارش فرادید؛ روز دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک در زابل، خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست. از بعد ازظهر فردا و طی روز سه‌شنبه خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیز کمی ابری، در بعد ازظهر وزش باد شدید و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید