آغاز تزریق واکسن ایرانی از پایان خرداد ماه

آغاز تزریق واکسن ایرانی از پایان خرداد ماه

ما واکسیناسیون را با واکسن‌های خارجی ادامه می‌دهیم و امیدوار هستیم از پایان خرداد و اوایل تیرماه کار واکسیناسیون را با تولید داخلی و با سرعت و اطمینان بیشتری آغاز کنیم.

کد خبر : ۹۴۳۲۱
بازدید : ۱۵۰۱

واکسن ایرانی کرونا

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت از تزریق واکسن ایرانی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

صادق تبریزی، رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با اشاره به تزریق واکسن ایرانی تا پایان خرداد ماه اظهار کرد: ما واکسیناسیون را با واکسن‌های خارجی ادامه می‌دهیم و امیدوار هستیم از پایان خرداد و اوایل تیرماه کار واکسیناسیون را با تولید داخلی و با سرعت و اطمینان بیشتری آغاز کنیم.

او افزود: تولید کننده‌های خارجی خوش قول نیستند و به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند، زیرا به موقع واکسن را تحویل نمی‌دهند به همین دلیل ایران با تاخیر تزریق واکسیناسیون مواجه می‌شود. به دنبال رسیدن تولیدات داخلی هستیم تا واکسیناسیون را با روند خوبی به جلو ببریم.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه کدام واکسن‌های ایرانی در محله سوم واکسیناسیون آماده تزریق هستند گفت: چهار واکسن داخلی در فاز سوم هستند که قسمت بالینی را انجام می‌دهند. دو واکسن برکت و انستیتو پاستور که واکسن مشترک با کشور کوبا است زود‌تر از واکسن‌های دیگر به دست ما خواهد رسید.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با اشاره به جاماندگان سنی تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: گروه‌های سنی جامانده برای تزریق واکسن حتماً در سامانه سلامت salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
برنامه‌ای برای افرادی که در سامانه سلامت ثبت نام نکرده‌اند نداریم مگر اینکه جزو جمعیت تحت پوشش سامانه سلامت در وزارت بهداشت باشند، برای اطلاع این افراد از تزریق واکسن به آن‌ها پیامک داده یا تماس گرفته می‌شود تا برای تزریق واکسن در روز تعیین شده اقدام کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید