قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۲

امروز خردادماه، قیمت بیت کوین با ۳.۲۹ درصد کاهش به ۳۶,۱۳۱ دلار معادل ۸۶۵,۳۷۲,۲۱۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۴۰۷
بازدید : ۱۳۷۲
بیت کوین
فرادید | بیت کوین همچنان برای رسیدن به محدوده ۴۰ هزار دلار در تلاش است. قیمت بیت کوین امروز ۱۲ خردادماه ۱۴۰۰ با ثبت کاهش ۳.۲۹ درصد به ۳۶,۱۳۱ دلار معادل ۸۶۵,۳۷۲,۲۱۹ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۷۹.۲۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۷۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۳.۴۸ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۴.۰۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۲ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بی ثباتی بیت کوین طی روز‌های اخیر کمتر شده، ولی بیش از ۳۵ درصد از ابتدای ماه جاری میلادی کاهش قیمت داشته که نتیجه افزایش فشار‌های نظارتی بر بخش ارز‌های مجازی است.

فانداسترات (Fundstrat)، شرکت تحقیقاتی-سرمایه‌گذاری در وال‌استریت، اعلام کرد بیت کوین علی رغم ثبت سومین افت ماهانه خود در کل تاریخ بازار کریپتو، می‌تواند در مسیر رسیدن به سطح قیمت ۵۰، ۰۰۰ دلاری باشد. تام لی (Tom Lee)، مدیر ارشد بخش تحقیقات فانداسترات، عنوان کرد: این واقعیت که قیمت بیت کوین همچنان به دنبال کاهش سقف‌های خود است که در واقع "نشانه خوبی" است.

بیت کوین در تلاش است روند صعودی دو روزه خود را افزایش دهد، اما همچنان در محدوده قیمتی ناچیز باقی مانده است. در حال حاضر ارز رمزنگاری شده در حدود ۳۶ هزار و ۱۰۰ دلار است که ۲ ٪ پایین‌تر معامله شده است.

به گفته تحلیلگران جی پی مورگان (موسسه مالی بین المللی)، بیش از یک هفته پس از سقوط قیمت بیت کوین در ۱۹ مه (۱۹ اردیبهشت)، سرمایه گذاران نهادی اشتیاق ضعیفی را هنگام خرید نشان دادند که این کاهش ارزش ارز دیجیتالی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش تحلیلگر JPMorgan نیکولاس پانیگیرتزوگلو، وجوه بیت کوین همچنان شاهد خروج و ورود به صندوق‌های معامله طلا هستند. این نشان می‌دهد تغییر مسیر از بیت کوین و بازگشت به طلای سنتی توسط سرمایه گذاران نهادی هنوز ادامه دارد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید