قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۳

امروز ۱۳ خردادماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۲.۴۵ درصد به ۳۷,۳۰۲ دلار معادل ۸۹۲,۲۶۶,۸۸۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۴۴۶
بازدید : ۹۵۴
بیت کوین
فرادید | بیت کوین بار دیگر به کانال ۳۷ هزار دلار بازگشت. قیمت بیت کوین امروز ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰ با ۲.۴۵ درصد افزایش نرخ به ۳۷,۳۰۲ دلار معادل ۸۹۲,۲۶۶,۸۸۹ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۲.۳۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین می‌تواند دومین سقوط ماهانه خود را ثبت کند چرا که رکود دارایی‌های دیجیتال در ماه مه از ۳۷ درصد گزارش شده در نوامبر ۲۰۱۸ فراتر رفته است.

ریزش کم سابقه ارز‌های دیجیتالی در روز‌های اخیر که باعث زیان بخش بزرگی از معامله گران و دارندگان آن‌ها نیز شد، باعث شده است تا شاهد ثبت دومین عملکرد بد ماهانه بیتکوین در طول تاریخ باشیم. در این ماه ارزش بیتکوین نسبت به ماه قبلی ۳۷.۵ درصد کاهش پیدا کرد که بدتر از این اتفاق تنها در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاده بود جایی که بازده ماهانه بیتکوین در ماه سپتامبر به منفی ۴۰ درصد رسید.

در حالی که اخیراً برخی از کوین‌های جایگزین روند نسبتاً صعودی در پیش گرفته اند، به نظر می‌رسد بیت کوین تا حدودی در حال درجا زدن است. ارز رمزنگاری شده اول بازار که روز یکشنبه با سقوط سختی مواجه شده بود، توانست با یک بهبود ۴۰۰۰ دلاری به بالاترین قیمت سه روزه خود در حدود ۳۷۰۰۰ دلار برسد.

ترس از سرکوب ارز‌های رمزپایه چین، همراه با مقررات پیش رو در ایالات متحده و اظهارات جنجالی ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، همگی دلیلی برای افزایش فشار بر بازار این ارز رمزنگاری شده هستند.

اعلام غیرمنتظره ماسک طی ماه گذشته میلادی مبنی بر تعلیق خرید وسایل نقلیه تسلا با استفاده از بیت کوین، به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی، امید‌ها را برای پذیرش گسترده بیت کوین از سوی دیگر شرکت ها، از بین برد. این در حالی است که کارشناسان رمز ارز‌ها اخیراً تاکید کرده بودند که سرمایه گذاری بر روی بیت کوین و برخی ارز‌های دیجیتال اشتباه است چرا که به احتمال زیاد به زودی قیمت‌ها نزولی خواهند شد.

تریدر پیشکسوت، پیتر برانت (Peter Brandt) ادعا می‌کند که افت قیمت به ۲۱,۰۰۰ دلار بدترین چیزی است که می‌تواند برای بیت کوین تصور کند. از پیروان خود خواست که با پولی که مشکلی برای از دست دادن آن ندارند، سرمایه گذاری کنند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید