قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۵

امروز ۱۵ خردادماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۲.۹۶ درصد به ۳۷,۶۰۵ دلار معادل ۹۰۹,۱۸۲,۹۳۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۴۸۹
بازدید : ۷۹۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین همچنان با کاهش نرخ در کانال ۳۷ هزار دلار قرار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۱۵ خردادماه ۱۴۰۰ با کاهش ۲.۹۶ درصد به ۳۷,۶۰۵ دلار معادل ۹۰۹,۱۸۲,۹۳۸ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۰۴.۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۷۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۲.۵۴ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۱.۹۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

ریزش کم سابقه ارز‌های دیجیتالی در روز‌های اخیر که باعث زیان بخش بزرگی از معامله گران و دارندگان آن‌ها نیز شد، باعث شده است تا شاهد ثبت دومین عملکرد بد ماهانه بیتکوین در طول تاریخ باشیم. در این ماه ارزش بیتکوین نسبت به ماه قبلی ۳۷.۵ درصد کاهش پیدا کرد که بدتر از این اتفاق تنها در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاده بود جایی که بازده ماهانه بیتکوین در ماه سپتامبر به منفی ۴۰ درصد رسید.

سرمایه گذاران رمزنگاری ممکن است با افت قیمت اخیر دچار سردرگمی زیادی شوند. اما این فروش‌های اخیر یک نکته مثبتی نیز داشته است: این راه را برای استراتژی مالیات پس انداز پول باز می‌کند.

ارز‌های رمزپایه معروف مانند بیت کوین و اتریوم بیش از نیمی از ارزش خود را در معاملات بی ثبات طی ماه گذشته یا همین حدود از دست دادند. یک سرمایه گذار بیت کوین که در اوج ماه آوریل (اردیبهشت) حدود ۶۵ هزار دلار خرید کرد و اخیرا ۳۰ هزار دلار فروش کمتری داشت، به عنوان مثال ۵۴ ٪ ضرر کرد.

بیت کوین حدود ۲۷ هزار دلار پایین‌تر از رکورد اواسط آوریل که برابر با ۶۵ هزار دلار بود معامله می‌شود. کاهش قیمت امروز بیت کوین ملایم‌تر از بی ثباتی‌های قبلی به وجود آمده به دنبال اظهارات ماسک بوده است. ماسک در جدیدترین اقدام خود هشتگ بیت کوین را با ایموجی یک قلب شکسته توییت کرده و به جمله‌ای از آهنگ معروف «پایان» اشاره کرده است.

بر اساس تحلیل فیلب‌فلیب (filbfilb)، بنیانگذار دیسنتریدر، افت‌وخیز قیمت بیت کوین که همچنان با میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای فاصله چشمگیری دارد، سرچشمه اصلی سردرگمی در بازار است. میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای معمولاً مرز بین بازار گاوی و خرسی بیت کوین است و این یعنی سناریوی نزولی برای بیت کوین همچنان معتبر است.

به گفته فیلب‌فیلب، برای اینکه بیت کوین بتواند از بازنشانی حمایت هفتگی اش جلوگیری کند، بازپس‌گیری ۳۷،۵۰۰ دلار حیاتی است.

این تحلیلگر همچنین گفت در صورتی که بیت کوین بتواند یک جهش صعودی ایجاد کرده و از ۴۰،۰۰۰ دلار عبور کند، منطقه مقاومت بعدی که این ارز دیجیتال باید از آن عبور کند، همان ناحیه حمایتی/ مقاومتی قبلی در فاصله ۴۵،۵۰۰ تا ۴۶،۵۰۰ دلار خواهد بود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید