واکنش جهانگیری به تذکر رهبر معظم انقلاب

واکنش جهانگیری به تذکر رهبر معظم انقلاب

‏از بزرگواری ایشان صمیمانه تشکر می‌کنم، ولی هزینه شدن از جایگاه رهبری را به مصلحت نمی‌دانم. از شورای محترم نگهبان می‌خواهم هر مبنا و مستندی برای تصمیم خود درباره من دارد را در اختیار عموم ملت قرار دهد.

کد خبر : ۹۴۴۹۳
بازدید : ۱۶۳۳۶

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره جفایی که در حق برخی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات که صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان احراز نشده، شده‌است، اظهار کرد: از بزرگواری ایشان صمیمانه تشکر می‌کنم، ولی هزینه شدن از جایگاه رهبری را به مصلحت نمی‌دانم.

از شورای محترم نگهبان می‌خواهم هر مبنا و مستندی برای تصمیم خود درباره من دارد را در اختیار عموم ملت قرار دهد.

اسحاق جهانگیری از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیت او از سوی شورای نگهبان احراز نشد با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏رهبر معظم انقلاب امروز نسبت به ‎جفا و ظلمی که در جریان عدم احراز صلاحیت بر برخی از ‎نامزد‌های ریاست جمهوری شده است، صریحاً تذکر دادند و مطالبه جبران آن کردند. من خود را از مصادیق این جفا و ظلم می‌دانم، اما هیچ اعتراض و تقاضایی نداشته و ندارم.

‏از بزرگواری ایشان صمیمانه تشکر می‌کنم، ولی هزینه شدن از جایگاه رهبری را به مصلحت نمی‌دانم. از شورای محترم نگهبان می‌خواهم هر مبنا و مستندی برای تصمیم خود درباره من دارد را در اختیار عموم ملت قرار دهد.»

رهبر انقلاب امروز در سخنان خود گفتند: در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود.

شورای نگهبان نیز در پی بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حین بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری و پس از آن، در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها با استناد به بعضی از گزارش‌های نادرست و غیرمستند در مورد برخی داوطلبان محترم و بستگان ایشان نسبت‌های نادرستی داده شده است.
شورای نگهبان ضمن تاکید بر حفظ حرمت اشخاص و محکوم نمودن هتک حرمت و حیثیت داوطلبان و خانواده‌های ایشان از کلیه رسانه‌ها موکدا می‌خواهد با توجه به محرمانه بودن بررسی صلاحیت‌ها در این شورا و با عنایت به اینکه در بررسی‌ها مجموعه‌ای از موضوعات، مستندات و مدارک مورد ارزیابی قرار گرفته و برخی گزارش‌های نادرست در نظریه نهایی شورای نگهبان موثر نبوده است، از گمانه‌زنی و استناد به امور غیرواقعی و نادرست اجتناب نمایند.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    داداش کجاست

  • دانشگاهی ارسالی در

    الان فکر کردی خیلی مهمی:)

  • بی تدبیر و نا امید ارسالی در

    به قول ما مشهدی ها
    مو اگه بجای تو باشوم الا بلند مشوم و مروم جایی که دست کسی بهم نرسه

  • ناشناس ارسالی در

    اگر تایید هم میشدید حداکثر نصف رای همتی از آن خودت میکردید هم شما هم لاریجانی. برو خدا را شکر کن تایید نشدید

  • ناشناس ارسالی در

    امکان شکایت و رسیدگی به عملکرد شورای نگهبان توسط یک نهاد بیطزف برای نامزدها باید فراهم شود، تا حق نامزدی برخی افراد و نیز حق مردم برای انتخاب انها ، کمتر ضایع شود . " حق طلبی " را باید با تلاشی معنی دار برای حراست از حقوق افراد ، به واقعیت تبدیل کرد

  • ابولی ارسالی در

    البته منظور شما نبودید

  • ناشناس ارسالی در

    از برادرش باید بپرسه چرا رد شد ‌

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرت یه ذره غیرت و شجاعت نداری از احمدی نزاد یاد بگیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید