آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۶

وزارت بهداشت، آمارِ فوتی‌های کرونا در ۲۴ گذشته را ۱۲۲ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۹۴۵۳۳
بازدید : ۵۹۲
بیمار کرونایی
فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۶ خردادماه ۱۲۲ نفر اعلام شد و به‌ای ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۶۳ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۶۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۲۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۳۶۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۲ میلیون ۵۵۲ هزار و ۴۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳۷۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۰ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش فرادید؛ بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۷۸۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۶۱۹ هزار و ۷۹۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۵۷۹ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۹۹ هزار و ۶۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۷۳ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۹۴۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۲۷۳ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۵۲ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۵۶ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۹۰۹ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۲ هزار و ۲۰۳ نفر (۳۸۸ نفر)

۲. برزیل ۴۷۲ هزار و ۶۲۹ نفر (هزار و ۶۶۱ نفر)

۳. هند ۳۴۶ هزار و ۷۸۴ نفر (۲ هزار و ۶۸۳ نفر)

۴. مکزیک ۲۲۸ هزار و ۵۶۸ نفر (۲۰۶ نفر)

۵. پرو ۱۸۶ هزار و ۷۳ نفر (۲۶۰ نفر)

۶. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۸۳۶ نفر (۱۳ نفر)

۷. ایتالیا ۱۲۶ هزار و ۹۷۳ نفر (۵۷ نفر)

۸. روسیه ۱۲۳ هزار و ۴۳۶ نفر (۳۹۹ نفر)

۹. فرانسه ۱۰۹ هزار و ۹۷۳ نفر (۵۷ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۹۱ هزار و ۴۲۲ نفر (۵۳۲ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید