قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

امروز ۱۸ خرداد ماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۶.۸۸ درصد به ۳۳,۷۲۷ دلار معادل ۸۲۴,۵۹۳,۳۴۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۵۸۲
بازدید : ۷۵۷
بیت کوین
فرادید | بیت کوین به کانال ۳۳ هزار دلار سقوط کرد. قیمت بیت کوین امروز ۱۸ خردادماه ۱۴۰۰، با ۶.۸۸ درصد کاهش به ۳۳,۷۲۷ دلار معادل ۸۲۴,۵۹۳,۳۴۶ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۷.۸۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ در ماه می‌ارزش بیتکوین به نسبت ماه قبل آن حدود ۳۵ درصد ریزش کرد که این عمکرد یکی از سه عملکرد بد تاریخ این رمزارز محسوب می‌شود.
با ناکامی بیتکون در از سرگیری یک رالی صعودی دیگر، تحلیل گران بانک جی پی مورگان در گزارشی هشدار دادند که تقاضا برای بیتکوین در سطح ضعیفی باقی مانده است و این مساله می‌تواند ارزش این ارز را به زیر ۳۰ هزار دلار کاهش دهد.

در واقع، بیت کوین که روز پنجشنبه دوباره به مرز ۴۰۰۰۰ دلار نزدیک شده بود، موفق به عبور از این سطح نشد.

همانطور که می‌دانید، یکی دیگر از توییت‌های جنجالی ایلان ماسک نوساناتی جدی را به همراه داشت و بیت کوین را تا چند هزار دلار پایین آورد. این شرایط دیروز بدتر شد و ارز رمزنگاری شده برتر بازار به زیر ۳۵۰۰۰ دلار رسید.

از آن زمان، این دارایی موفق شده است تاحدودی سطوح قبلی خود را بازیابی کند و بالاترین سطح قیمت روزانه خود را در حدود ۳۷۰۰۰ دلار به ثبت برساند. با این حال، پس از آن، قیمت بار دیگر کاهش یافت و به سطح فعلی خود در حدود ۳۳۰۰۰ دلار رسید.

ارزش بازار بیت کوین هنوز زیر ۷۰۰ میلیارد دلار است، در حالی که چیرگی این ارز بر بازار به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است.

پس از سقوط گسترده بیت کوین در ماه گذشته، شرکت تجزیه و تحلیل تجارت مایکرواستراتژی، بزرگترین مالک شرکت ارز رمزنگاری شده، روز دوشنبه هشدار داد که انتظار می‌رود در سه ماهه دوم حداقل ۲۸۴.۵ میلیون دلار به دلیل دارایی‌های بیت کوین ضرر داشته باشد، اما افراد به دنبال صعود قیمت، استوار بر بیت کوین هستند.

همچنین یک خبر دیگر به ضرر ارز‌های دیجیتالی در روز گذشته منتشر شد. نهاد ناظر بر بازار‌های مالی کره جنوبی به صرافی‌های کشور خود اعلام کرده که در صورت ثبت نکردن تمامی معاملات و تراکنش‌ها، فعالیت آن‌ها ممنوع می‌شود. طبق این گزارش، کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی به ۲۰ صرافی فعال در این کشور گفته است که اگر می‌خواهند به فعالیت خود در کره ادامه دهند، باید به قوانین جدید تن بدهند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید