پایان شوم یک گروگانگیری

پایان شوم یک گروگانگیری

این متهم ۳۸ ساله پس از ربودن دختر جوان او را به یک واحد مسکونی در شهر فردیس منتقل کرده است. بدین ترتیب کارآگاهان در تماس با متهم با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و روانشناسی از او خواستند تا دختر جوان را آزاد کند.

کد خبر : ۹۴۵۹۴
بازدید : ۵۵۵۵۹
گروگانگیری

مرد عاشق پیشه که دخترمورد علاقه‌اش را از خانه ربوده بود وقتی مأموران پلیس را در یک قدمی خود دید بعد از رها کردن گروگان خودکشی کرد.

ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه دوازدهم خرداد مأموران پلیس آگاهی البرز از یک آدم ربایی در منطقه همایون ویلا کرج با خبر شده و رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

دربررسی‌های اولیه کارآگاهان دریافتند، مرد آدم ربا یکی از سارقان سابقه دار و شرور منطقه است که به‌دلیل اختلاف با نامزد سابقش او را با تهدید در مقابل چشمان خواهرش از خانه ربوده و با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به مکان نامشخصی منتقل کرده است.

با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد، این متهم ۳۸ ساله پس از ربودن دختر جوان او را به یک واحد مسکونی در شهر فردیس منتقل کرده است. بدین ترتیب کارآگاهان در تماس با متهم با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و روانشناسی از او خواستند تا دختر جوان را آزاد کند.
متهم نیز پس از شنیدن صحبت‌های مأموران حدود ۵ ساعت بعد از این ماجرا دختر جوان را آزاد کرد، اما خودش متواری شد.
با توجه به مسلح بودن گروگانگیر به سلاح گرم، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه مخفیگاه متهم در شهرک بعثت فردیس شناسایی شد و تیمی از مأموران با هماهنگی مقام قضایی به آنجا اعزام شدند که متهم پس از مشاهده مأموران قصد شلیک به سمت آن‌ها را داشت، اما وقتی خود را در محاصره مأموران دید ناگهان در اقدامی جنون‌آمیز خودکشی کرد.

براساس اظهارات نامزد سابق متهم، او سه سال قبل با این مرد آشنا شده و قصد ازدواج داشتند، اما به خاطر اختلافات خانوادگی این ازدواج سرنگرفت و در این مدت نیز مرد جوان مدام این دختر را تهدید می‌کرد تا اینکه صبح روز حادثه او با سلاح گرم وارد خانه دختر جوان شد و در حالی که او با خواهرش در خانه تنها بود با تهدید سلاح وی را ربود.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید