زلزله‌ پیاپی در تبریز

زلزله‌ پیاپی در تبریز

این زمین لرزه در ساعت ۰۷:۴۴:۰۸، هجدهم خرداد ماه در حوالی تبریز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد. کانون زلزله در ۱۷ کیلومتری تبریز، ۱۹ کیلومتری صوفیان و ۲۱ کیلومتری سردرود قرار داشت. همچنین پس لرزه‌های ۳ و ۳.۲ ریشتر نیز طی بامداد گذشته تبریز را لرزانده است.

کد خبر : ۹۴۵۹۸
بازدید : ۱۳۴۷

زلزله‌

سازمان مدیریت بحران کشور از وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در حوالی شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی خبر داد. در ساعت ۳:۱۳ بامداد امروز سه‌شنبه ۱۸ خردادماه، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر حوالی تبریز در آذریایجان شرقی را لرزاند.

کانون این زلزله که در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده، در ۱۷ کیلومتری شهر تبریز، ۱۹ کیلومتری صوفیان و ۲۱ کیلومتری سرد رود قرار داشت.

دقایقی بعد از این زلزله تیم‌های ارزیاب به مناطق متاثر از زلزله اعزام شده و دستگاه‌های امدادی نیز به حالت آماده باش درآمده‌اند.

همچنین تاکنون گزارشی از وقوع خسارت درپی این زلزله به سازمان مدیریت بحران کشور اعلام نشده است. پس از وقوع زمین لرزه ۴.۲ ریشتری بامداد گذشته در تبریز، دقایقی پیش زمین لرزه ۴ ریشتری نیز تبریز را لرزاند.

این زمین لرزه در ساعت ۰۷:۴۴:۰۸، هجدهم خرداد ماه در حوالی تبریز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد. کانون زلزله در ۱۷ کیلومتری تبریز، ۱۹ کیلومتری صوفیان و ۲۱ کیلومتری سردرود قرار داشت.

همچنین پس لرزه‌های ۳ و ۳.۲ ریشتر نیز طی بامداد گذشته تبریز را لرزانده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید