تبلیغات در مطب با استفاده از کاتالوگ مطب

تبلیغات در مطب با استفاده از کاتالوگ مطب

کاتالوگ می تواند اطلاعات مختلفی را در خصوص کالا و خدمات در اختیار مشتریان قرار دهد. تا به امروز استفاده از این ابزار برای توصیف و معرفی محصولات بسیار مرسوم بوده است؛ اما آیا در خصوص خدماتی مانند خدمات پزشکی نیز این اقدام موثر است؟

کد خبر : ۹۴۶۱۷
بازدید : ۹۵۱
بیشترین چیزی که توجه افراد را به خود جلب می‌کند، داستان سرایی‌ها و خلق محتوا است. افراد می‌توانند از هرگونه محتوایی الهام بگیرند و مطابق با آن واکنش نشان دهند. درست است که بازاریابی اهمیت زیادی دارد، اما اگر می‌خواهید افراد را از نظر احساسی به برند و محصولات خود جلب کنید، بهتر است از کاتالوگ‌ها استفاده کنید. آیا با بازاریابی مطب به دنبال جذب بیشتر مراجعه کننده هستید؟ نظرتان راجع به کاتالوگ مطب چیست؟ مطالعه این مطلب به شما کمک بسیاری خواهد کرد تا تبلیغات در مطب را به کمک کاتالوگ انجام دهید.

مطالعات نشان می‌دهد که مشتریان از خواندن کاتالوگ‌های مجله مانند لذت می‌برند. به همین دلیل است که آن‌ها وقت بیشتری را صرف کند و کاو در کاتالوگ‌ها می‌کنند. در واقع، میانگین زمان صرف شده برای مطالعه کاتالوگ ۱۵.۵ دقیقه است و مصرف کنندگان تمایل دارند چندین هفته آن‌ها را نگه دارند. طراحی کاتالوگ یکی از روش‌ها جهت معرفی یک شرکت یا موسسه است. طراحی یک کاتالوگ میتواند به صورت خلاقانه صورت پذیرد و تاثیر خود را بر ذهن مخاطب دو چندان کند. ساخت کاتالوگ و طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که در نگاه اول مخاطب در ذهن جای گیرد و او را وادار به دیدن آن کند.

کاتالوگ‌ها همچنین ابزاری قدرتمند برای حفظ مشتری هستند. کاتالوگ‌ها نه تنها می‌توانند فیزیکی باشند و از طریق پست و یا به طور لحظه‌ای در فروشگاه‌ها به افراد ارائه شوند، بلکه می‌توانند به صورت کاملا دیجیتالی مشتری را به سمت تجربه‌های هیجان انگیز آنلاین، هدایت کنند.

علاوه بر این، کاتالوگ‌ها ابزاری بسیار موثر برای انتقال اطلاعات در خصوص کالا و خدمات هستند. طبق یک نظر سنجی ساده از یک خرده فروش پوشاک مردانه، نشان داده شد که ۲۰ ٪ از مشتریانی که اولین بار به وب سایت او مراجعه کرده بودند، پس از دریافت کاتالوگ، بلافاصله خرید صورت دادند. این رقم ۱.۵ برابر خریداران جدیدی بود که کاتالوگ دریافت نکرده بودند. این روش می‌تواند برای تمامی صنایع و کسب و کار‌ها راهگشا باشد.

(متن جایگزین تصویر: اهمیت کاتالوگ‌ها و توجه به طراحی صحیح آن‌ها در بازاریابی بسیاری از کسب و کار‌ها نادیده گرفته شده است.)

تبلیغات در مطب با استفاده از کاتالوگ مطب

چرا از کاتالوگ برای بازاریابی مطب استفاده کنیم؟

همان طور که گفته شد، کاتالوگ می تواند اطلاعات مختلفی را در خصوص کالا و خدمات در اختیار مشتریان قرار دهد. تا به امروز استفاده از این ابزار برای توصیف و معرفی محصولات بسیار مرسوم بوده است؛ اما آیا در خصوص خدماتی مانند خدمات پزشکی نیز این اقدام موثر است؟

مدیریت هزینه برای خود و مراجعین با تبیلغات در مطب

آیا می‌دانید کاتالوگ‌ها در مقایسه با سایر تبلیغات می‌توانند تاثیر بیشتری در تصمیم گیری افراد برای خرید و یا استفاده از خدمات داشته باشند؟

طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، ۷۲% از افراد گفته اند که کاتالوگ‌ها بیشتر برای آن‌ها جذابیت ایجاد کرده و این امر سبب شده تا آن‌ها به میزان ۸۴% بیشتر ترغیب به خرید و یا استفاده از کالا و خدمات شوند.

به عنوان مثال کاتالوگ مطب می‌تواند افراد را با خدماتی که در آن مطب ارائه می‌شود، بهتر و بیشتر آشنا کند. افراد دوست دارند تا اطلاعات مختلفی در خصوص خدماتی که می‌توانند دریافت کنند و همچنین هزینه ها، به دست آورند. به همین دلیل است که خواندن کاتالوگ را بسیار موثر می‌دانند.

از سوی دیگر به جای تبلیغاتی که شاید بسیار هزینه بر باشند، شما می‌توانید کاتالوگ‌های مفید طراحی کرده و آن‌ها را در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهید.

درگیری افراد در سطح عمیق تر کالا و خدمات با کاتالوگ

امروز همه کسانی که به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستند، می‌دانند که خلق تجربه عمیق و خوب برای مشتری، می‌تواند آن‌ها را تبدیل به مشتریانی وفادار کند. این مسئله به راحتی می‌تواند با ارائه چاپ کاتالوگ حرفه‌ای (https://afragraphic.com/%da%۸۶%d۸%a۷%d۹%be-%da%a۹%d۸%a۷%d۸%aa%d۸%a۷%d۹%۸۴%d۹%۸۸%da%af/) مرتفع شود.

کاتالوگ‌ها می‌توانند افراد را در سطح عمیق تری درگیر کنند. چرا که طراحی کاتالوگ با داستان و تصاویر جذاب همراه است و می‌تواند تعامل بیشتر و بهتری با کاربران ایجاد نماید.

تبلیغات در مطب با استفاده از کاتالوگ مطب

امکان معرفی تمام خدمات به مراجعین و مشتریان

تصور کنید که می خواهید اطلاعات جامعی را در خصوص خدمات مطب خود در اختیار مراجعین و مشتریان قرار دهید. مسلما توضیح نفر به نفر می تواند بسیار زمان بر باشد. از طرفی این توضیحات می تواند وقت مفید را از سایر مراجعین بگیرد. اینجاست که اهمیت طراحی کاتالوگ مطلب بیش از پیش نمایان می شود.

نکات مهم در طراحی کاتالوگ برای مطب

اگر کلینیک و مطب شما ترمیم های زیبایی انجام می دهد، به شما پیشنهاد می کنیم حتما در طراحی کاتالوگ، تصاویر قبل و بعد از کارهایی که انجام داده اید را قرار دهید. به این صورت می توانید نتایج رضایت بخشی که خلق کرده اید را به مراجعین خود نمایش دهید.

ارائه اطلاعات جامع در خصوص خدمات

اگر می خواهید کاتالوگ طراحی شده شما بسیار کارآمد و موثر باشد، باید اطلاعات جامعی در خصوص خدماتی که ارائه می دهید در بروشورها ذکر کنید. مسلما مراجعه کنندگان دوست دارند تا با سرویس های مختلف شما آشنا شوند. بنابراین از قلم انداختن هر یک از خدمات می تواند به معنای از دست رفتن یک فرصت طلایی برای رضایتمندی مشتریان باشد.

ذکر مزیت رقابتی

چرا مراجعین باید کلینیک و یا مطب شما را برای دریافت خدمات انتخاب کنند؟ برای آنکه بتوانید آن‌ها را ترغیب کنید، حتما مزیت‌های رقابتی خود را ذکر کنید. آیا خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهید؟ قیمت‌های شما رقابتی است؟ خدمات شما منحصر به فرد است؟ تمامی این موارد را برای آگاهی بیشتر مراجعین در کاتالوگ ذکر نمایید.

(متن جایگزین تصویر: برای افزایش تاثیر کاتالوگ، لازم است مزیت رقابتی کسب و کار خود نسبت به سایر رقبا را به صورت خلاصه و مفید در کاتالوگ ذکر کنید.)

تبلیغات در مطب با استفاده از کاتالوگ مطب

استفاده از ادبیات مناسب در کاتالوگ مطب

ادبیاتی که در کاتالوگ برای ارائه اطلاعات انتخاب می کنید بسیار مهم است. یک مخاطب شناسی ساده به شما نشان می دهد که لحن گفتار شما در کاتالوگ باید به چه صورتی باشد تا بهترین و بیشترین تاثیر را روی مخاطبان خود بگذارید.

طراحی مناسب

بدون تردید، طراحی یک کاتالوگ نه تنها برای ارائه اطلاعات در خصوص خدمات بلکه برای محصولات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر می‌خواهید مخاطبان شما جذب کاتالوگ شده و در نهایت به مطالعه آن بپردازند، حتما طراحی مناسبی برای آن در نظر بگیرید و از کاغذ باکیفیت در تهیه آن استفاده کنید.

همان طور که گفتیم، برای آنکه بتواید شانس بیشتری برای ارائه خدمات به مراجعین و یا فروش محصولات خود داشته باشید، بهتر است برای تبلیغات و بازاریابی در مطب، از مزیت‌های طراحی کاتالوگ مطب در بالاترین سطح استفاده نمایید. کاتالوگ‌ها می‌توانند سبب ماندگاری بیشتر برند شما در ذهن افراد شوند و از طرف دیگر با اطلاعاتی که ارائه می‌دهند، می‌توانند فروش بیشتری را برای شما رقم بزنند.

برای سفارش طراحی کاتالوگ از گروه مشاوران طراحی افراگرافیک (https://afragraphic.com/)، از طریق راه‌های ارتباطی زیر، اقدام کنید:

شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۱۲۰۶۹۴

ایمیل برای مشاوره: info@afragraphic.com

آدرس: تهران- انقلاب- خیابان آزادی- خیابان اسکندری شمالی نرسیـده به میـدان توحیـد- خیابـان طوسـی- پ ۸۳
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید