آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

با توجه به آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۸ خردادماه ۱۷۹ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۴۶۱۹
بازدید : ۱۲۵۸
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | بر اساس گزارش وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا در ایران امروز ۱۸ خردادماه ۱۷۹ نفر ثبت شد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۳۶۲ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۸۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۱۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۸۰ هزار و ۱۱۶ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۵۷۸ هزار و ۲۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۶۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۰ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۳۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۷۷۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۶۸۲ هزار و ۴۸۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۲۶۱ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۱۲ هزار و ۲۷۸ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۷۴ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۲۵۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۹۰۰ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۵۷ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۳۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۲ هزار و ۷۰۱ نفر (۳۱۲ نفر)

۲. برزیل ۴۷۴ هزار و ۶۱۴ نفر (هزار و ۱۱۹ نفر)

۳. هند ۳۵۱ هزار و ۳۴۴ نفر (۲ هزار و ۱۱۵ نفر)

۴. مکزیک ۲۲۸ هزار و ۸۰۴ نفر (۵۰ نفر)

۵. پرو ۱۸۶ هزار و ۷۵۷ نفر (۲۴۶ نفر)

۶. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۸۴۱ نفر (۱ نفر)

۷. ایتالیا ۱۲۶ هزار و ۵۸۸ نفر (۶۵ نفر)

۸. روسیه ۱۲۴ هزار و ۱۱۷ نفر (۳۳۰ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۰ هزار و ۶۲ نفر (۶۴ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۹۲ هزار و ۴۹۶ نفر (۵۳۵ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید