قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

امروز ۲۰ خردادماه ۱۴۰۰، قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ۰.۲۳ درصد کاهش به ۱۸۸۵ دلار و ۱۶ سنت رسید.

کد خبر : ۹۴۶۷۶
بازدید : ۱۳۵۸
قیمت طلا
فرادید | طلا امروز نیر با کاهش نرخ مواجه شد. قیمت هر اونس طلای جهانی امروز ۲۰ خردادماه در بازار با ثبت کاهش ۲۳ درصد به ۱۸۸۵ دلار و ۱۶ سنت رسید.

قیمت طلا در معاملات چهارشنبه اواخر آمریکا با ضرر‌های ملایم روبرو شده است. نمودار‌های تکنیکی صعودی ثابت هستند و همین امر بازار را سرپا نگه می‌دارد.

به گزارش فرادید، انتشار شاخص قیمت مصرف‌کننده و تولیدکننده در چین معمولا می‌تواند به فشار‌های تورمی در سراسر جهان دامن بزند. چرا که چین یکی از بزرگ‌ترین خریداران و تامین‌کنندگان در سراسر جهان است.

معامله‌گران به شدت منتظر اطلاعات شاخص مصرف‌کننده (CPI) برای ایالات متحده هستند که امروز منتشر خواهد شد. رفتار بازار‌ها که طی یک ماه اخیر مشاهده شده است، نشان‌دهنده شرایط محتاطانه بازار‌ها در آستانه انتشار گزارش‌های تورم و واکنش‌های انتظاری تورمی است. طلا نیز در همین شرایط طی یک هفته اخیر در حال نوسان در اطراف کانال هزار و ۸۹۰ دلاری است.

به‌گزارش بلومبرگ، اما فدرال رزرو در حال تلاش برای تعدیل این انتظارات با بیان این مورد است که افزایش تورم موقتی است و سیاست‌گذاران باید برای آرام کردن بازار تلاش کنند.

استفن اینز تحلیلگر بازار طلا در موسسه مدیریت دارایی اس پی آی گفت: «آنچه شاهدش هستیم انتظار برای اطلاع از نتیجه نشست فدرال رزرو است... فدرال رزرو ممکن است شروع به بحث جدی‌تر در مورد کاهش سیاست‌های انبساطی نماید.» وی افزود: «بازار همچنان بر این عقیده است فدرال رزرو قرار است به آرامی سیاست‌های انبساطی را کاهش دهد و با توجه به چشم انداز تورمی تاثیر این وضعیت برای بازار طلا نسبتا مثبت خواهد بود.»
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید