هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

با توجه به تحلیل نقشه های هواشناسی ایران، امروز 20 خردادماه در اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار خواهیم داشت.

کد خبر : ۹۴۶۹۲
بازدید : ۱۴۶۵
وضعیت آب و هوای ایران
فرادید | براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، سازمان هواشناسی ایران از امروز ۲۰ خردادماه طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود و روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده دور از انتظار نیست.

امروز در برخی مناطق سواحل دریای خزر و خراسان شمالی و بخش‌های شمالی، شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ساعات بعدازظهر و اواخر وقت امروز و فردا در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان رگبار باران و رعدوبرق وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ همچنین تا پنج روز آینده در برخی مناطق نوار شرقی کشور و شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط باعث خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

طی دو روز آینده در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ خواهد داد و براساس این شرایط احتمال خیزش گردوخاک یا غبار آلود شدن هوا در برخی نقاط وجود خواهد داشت.

طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود. آسمان تهران فردا صاف، در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز شنبه نیز صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید