آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

امروز ۲۰ خرداد ماه وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا را ۱۵۳ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۹۴۷۰۰
بازدید : ۱۹۶۸
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۰ خرداد ماه ۱۵۳ نفر اعلام شد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۶۷۲ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۳۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۹۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و سه هزار و ۱۱۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۶۱۲ هزار و ۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۵۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۱ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۳۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۳۹۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷۴۲ هزار و ۸۱۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۲ هزار و ۲۱۲ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۷۵ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۱۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۴ هزار و ۹۱ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۱۶۷ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۵۸ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۶۶۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۳ هزار و ۴۹۴ نفر (۴۵۲ نفر)

۲. برزیل ۴۷۹ هزار و ۷۹۱ نفر (۲ هزار و ۴۸۴ نفر)

۳. هند ۳۵۹ هزار و ۶۹۵ نفر (۶ هزار و ۱۳۸ نفر)

۴. مکزیک ۲۲۹ هزار و ۱۰۰ نفر (۲۶۲ نفر)

۵. پرو ۱۸۷ هزار و ۴۷۹ نفر (۳۲۲ نفر)

۶. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۸۶۰ نفر (۶ نفر)

۷. ایتالیا ۱۲۶ هزار و ۷۶۷ نفر (۷۷ نفر)

۸. روسیه ۱۲۴ هزار و ۸۹۵ نفر (۳۹۹ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۰ هزار و ۲۰۲ نفر (۶۵ نفر)

۱۰. کلمبیا ۹۳ هزار و ۴۷۳ نفر (۵۵۰ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید