آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ خردادماه ۱۱۵ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۴۷۴۵
بازدید : ۲۴۰۹
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | بنا به گزارش روزانه وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا برای امروز ۲۲ خردادماه ۱۱۵ نفر ثبت شد، که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۹۱۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۰۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۰ هزار و ۵۲۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۶۴۰ هزار و ۲۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۱ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۹۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۲۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۰۲ هزار و ۵۹۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۸۳۶ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۱۱ هزار و ۶۱۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۷۶ میلیون و ۴۱ هزار و ۳۰۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۱ هزار و ۴۲۲ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۵۹۵ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۵۹ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۶۵۷ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۴ هزار و ۷۳۸ نفر (۴۲۱ نفر)

۲. برزیل ۴۸۴ هزار و ۳۵۰ نفر (۲ هزار و ۲۱۵ نفر)

۳. هند ۳۶۷ هزار و ۹۷ نفر (۴ هزار)

۴. مکزیک ۲۲۹ هزار و ۵۷۸ نفر (۲۲۵ نفر)

۵. پرو ۱۸۸ هزار و ۱۰۰ نفر (۲۵۳ نفر)

۶. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۸۸۴ نفر (۱۷ نفر)

۷. ایتالیا ۱۲۶ هزار و ۹۲۴ نفر (۶۹ نفر)

۸. روسیه ۱۲۵ هزار و ۶۷۴ نفر (۳۹۶ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۰ هزار و ۳۴۴ نفر (۷۱ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۹۴ هزار و ۶۱۵ نفر (۵۶۹ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید