هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۳

طبق نقشه‌های همدیدی سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۳ خردادماه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف، آفتابی و جوی پایدار حاکم خواهد بود.

کد خبر : ۹۴۷۷۷
بازدید : ۲۴۴۳
فرادید | با توجه به گزارش سازمان هواشناسی ایران از امروز ۲۳ خردادماه و طی پنج روز آینده آسمانی صاف، آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

طی این مدت در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ همچنین امروز در برخی نقاط سواحل دریای خزر، فردا در شرق سواحل دریای خزر، شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و طی روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سه روز آینده در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل و مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد و به همین دلیل در برخی نقاط خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور کاهش دما و در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزایش دما بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا آخر هفته خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود و طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیز صاف همراه با افزایش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید