آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۴ خردادماه ۱۱۹ نفراعلام شد.

کد خبر : ۹۴۸۳۶
بازدید : ۴۰۴۷
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | با توجه به گزارش روزانه وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۴ خردادماه ۱۱۹ نفر ثبت شد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۲ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۷۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۴۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۳۹ هزار و ۴۳۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۳ هزار و ۴۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۱ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۵۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۵۱ هزار و ۲۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۶۵۲ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۹۷ هزار و ۶۰۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۷۶ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۴۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۶ هزار و ۵۱۹ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۱۳۸ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۶۰ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۶۵۴ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۵ هزار و ۵۳ نفر (۱۰۰ نفر)

۲. برزیل ۴۸۷ هزار و ۴۷۶ نفر (هزار و ۱۱۹ نفر)

۳. هند ۳۷۴ هزار و ۲۸۷ نفر (هزار و ۷۶۱ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۰ هزار و ۹۵ نفر (۲۷۴ نفر)

۵. پرو ۱۸۸ هزار و ۴۴۳ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)

۶. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۹۰۴ نفر (۸ نفر)

۷. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۲ نفر (۲۶

نفر) ۸. روسیه ۱۲۶ هزار و ۴۳۰ نفر (۳۵۷ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۰ هزار و ۴۲۰ نفر (۱۳ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۹۵ هزار و ۷۷۸ نفر (۵۸۶ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید