پیام انتخاباتی ظریف

پیام انتخاباتی ظریف

وزیر امور خارجه تاکید کرد: مشارکت مردم نه تنها لغو تحریم‌ها را تسریع می‌کند و بنیان جنگ اقتصادی علیه ملت دلاور ایران را درهم خواهد شکست، بلکه تحریم‌های آینده را نیز خنثی می‌کند.

کد خبر : ۹۴۸۵۳
بازدید : ۴۱۹۷

محمدجواد ظریف

«محمدجواد ظریف» در ویدئویی که در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام منتشر شده است، گفت: جمعه روزی است که از طریق صندوق رای می‌توانیم دریچه‌های روشنایی و امید را برای آینده خود و فرزندان‌مان باز نگهداریم.

وی با تاکید بر اینکه کمبودها، کاستی‌ها و اشتباهات کم نبوده و نیستند، اظهار داشت: من به سهم خود شرمنده سختی‌ها و ناروایی‌هایی هستم که کام مردم را تلخ کرده است، اما قهر با صندوق رأی قطعا راه‌حل نیست و اگر به مشکلات نیافزاید از آن‌ها نخواهد کاست.

این دیپلمات عالی‌رتبه با بیان اینکه ملت توسعه‌خواه ملتی است که هیچ فرصتی را - حتی ظاهرا کوچک - برای اصلاح و پیشرفت از دست نمی‌دهد، تصریح کرد: مردم ما مؤثرترین ضامن آزادی، امنیت، سربلندی و پیشرفت کشورند. مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم - در داخل و خارج - در تعیین سرنوشت خود قدرت ملی را رقم می‌زند، منافع ملی را در سطح جهانی پاسداری می‌کند و پشتوانه اصلی برای تعامل سازنده بین‌المللی است.

ظریف با اشاره به آثار مشارکت گسترده مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت مردم نه تنها لغو تحریم‌ها را تسریع می‌کند و بنیان جنگ اقتصادی علیه ملت دلاور ایران را درهم خواهد شکست، بلکه تحریم‌های آینده را نیز خنثی می‌کند.

به گفته وزیر امور خارجه، افزایش مشارکت به ناامیدی تندرو‌های بیرونی و درونی، صهیونیست‌ها و تروریست‌های اقتصادی - که با ایران‌هراسی و برجام‌ستیزی چشم طمع به شکست تعامل و افزایش تحریم‌ها دوخته‌اند - خواهد انجامید.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه «پدیده» بوده‌اند و «فرصت» آفریده‌اند، ابراز داشت: امیدوارم در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مردم فرصت تازه‌ای برای حرکت به سوی ایرانی آباد، آزاد و توسعه‌یافته خلق کنند. دست در دست هم، ۲۸ خرداد را به جشنواره ملی امید برای همه ایرانیان تبدیل کنیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید