مرگ مشکوک طلافروش

مرگ مشکوک طلافروش

با شروع تحقیقات مشخص شد مرد ۷۲ ساله به نام حجت در کار ساخت طلا و جواهر بوده است که باتوجه به مشکوک بودن ماجرا بازپرس جنایی دستور تحقیق از خانواده او را صادر کرد.

کد خبر : ۹۴۸۶۱
بازدید : ۶۴۱۸۰

مرگ طلافروش

همزمان با مرگ مشکوک مرد جواهر ساز و شکایت پسر او، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. چند روز قبل خبر مرگ مشکوک مردی ۷۲ ساله به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

با شروع تحقیقات مشخص شد مرد ۷۲ ساله به نام حجت در کار ساخت طلا و جواهر بوده است که باتوجه به مشکوک بودن ماجرا بازپرس جنایی دستور تحقیق از خانواده او را صادر کرد.

پسر حجت در تحقیقات گفت: من مقیم امریکا هستم و هر چند وقت یک بار برای دیدن پدر و مادرم به ایران می‌آیم. پدر و مادرم به‌خاطر اختلافاتی که داشتند سال‌ها قبل از هم جدا شده و پدرم با زن دیگری ازدواج کرد و از او صاحب دو دختر شد، اما این ازدواج هم چند سال قبل به طلاق رسید.

او ادامه داد: پدرم مباشری به نام حمید داشت که کارهایش را انجام می‌داد. چند روز قبل حمید با من تماس گرفت و گفت به خانه پدرم رفته، اما هر چه زنگ زده کسی در را باز نکرده به ناچار با کلیدش وارد خانه شده و بدن نیمه جان پدرم را در اتاق پیدا کرده است؛ او را به بیمارستان منتقل کرد، اما پدرم فوت می‌کند.

ناپدید شدن اموال

او ادامه داد: درست است که بیمارستان علت مرگ را ایست قلبی عنوان کرده، اما پدرم بیماری و مشکل قلبی نداشت، البته موردی که ما را مشکوک کرد این بود که پدرم ۴ کارت بانکی داشت و وقتی از حمید کارت‌های بانکی پدرم را خواستم او فقط یکی از کارت‌ها را به من داد؛ زمانی که برای بررسی حساب‌های دیگر پدرم به بانک رفتم متوجه شدم که موجودی ندارد و خیلی تعجب کردم. پدرم همیشه مقدار زیادی پول در حساب‌هایش داشت.

مهندس جوان گفت: مقداری از اموال با ارزش پدرم که شامل ۱۶ هزار دلار، ۸ کیلو طلا، ۲ شمش طلا که هر کدام یک و نیم کیلو بود و کلی طلا و جواهرات بود و پدرم آن‌ها را در صندوق امانات بانک نگهداری می‌کرد نیزناپدید شده است؛ زمانی که از بانک پیگیر شدم گفتند پسر جوانی به بانک مراجعه کرده و با مدارک و کلید گاوصندوق تمام وسایل و اموال پدرم را خارج کرده است.
مشخصات پسری که مسئولان بانک به من دادند با مشخصات حمید یکی بود. من از مباشر پدرم، نامادری و دو خواهر ناتنی‌ام که دنبال اموال پدرم بودند شکایت دارم. با شکایت مهندس جوان بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل زندگی حجت و بانک را صادر کرد و مباشر مرد طلاساز همسر و دو دخترش نیز برای تحقیق و بازجویی احضار شدند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید