هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۵

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۲۵ خرداد ماه در مناطق جنوبی کشور رشد ابر همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۴۸۷۰
بازدید : ۴۲۳۷
فرادید | با توجه به هشدار هواشناسی ایران، امروز ۲۵ خردادماه و در طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود

همچنین امروز در ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده باران و در برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی هرمزگان رشد ابر همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ طی روز جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت امروز تا روز جمعه در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد، از این‌رو در برخی از این نقاط خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست همچنین تا روز جمعه در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک یا غبارآلود شدن هوا می‌شود.

همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا پایان هفته مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه نیز صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید