قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

امروز 26 خردادماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش 1.44 درصد به ۳۹,۷۰۷ دلار معادل ۹۵۶,۴۶۲,۳۵۵ دلار رسید.

کد خبر : ۹۴۸۹۵
بازدید : ۴۴۶۰
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین نتوانست کانال ۴۰ هزار دلاری را حفظ کند. قیمت بیت کوین امروز ۲۶ خردادماه با ۱.۴۴ درصد کاهش به ۳۹,۷۰۷ دلار معادل ۹۵۶,۴۶۲,۳۵۵ دلار رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۴۶.۴۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۸۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۹.۱۴ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۸.۵۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

دیروز پس از تمجید دوباره پل تودور جونز از بیت کوین و خبر فروش اوراق ۱ میلیارد دلاری مایکرواستراتژی برای خرید بیت کوین، شرایط به کلی تغییر کرد. در عرض چند ساعت، BTC با چند هزار دلار افزایش، توانست تراز ۴۰۰۰۰ دلار را پس گرفته و برای اولین بار از ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) تاکنون با قیمت ۴۱۰۰۰ دلار ترید شد.

بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ هزار و ۹۷۸ دلار و کمترین قیمت آن ۳۹ هزار و ۷۰۷ دلار ثبت شده است. بازدهی ۲۴ ساعته بیت کوین ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه عصر به وقت ایران منفی بود و قیمت این ارز دیجیتال در حوالی ۴۰ هزار و ۲۹ دلار قرار داشت.

رمزارز‌ها روز به روز در حال محکم‌تر کردن جای پای خود در بازار‌های مالی هستند: پس از ممنوعیت موقت مبادلات دلاری در کوبا، فعالان ارزی این کشور از دولت خواسته اند تا بیتکوین را جانشین دلار در معاملات ارزی کند. منابع خبری از احتمال پذیرش رسمی بیتکوین در نیجریه و تانزانیا خبر می‌دهند که در صورت تحقق، آن‌ها را به مقاصد رسمی بعدی بعد از السالوادور تبدیل خواهد کرد.

برخی از تحلیلگران نسبت به شکست قطعی بالای ۴۰، ۰۰۰ دلار خوشبین هستند. اخیراً در یک توئیت، جان بولینگر (John Bollinger)، تریدر برجسته ادعا کرده است که قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار، "اولین هدف واقعی" بیت کوین میباشد.

سازنده اندیکاتور نوسانات Bollinger Bands، معتقد است که پایین‌ترین قیمت این ارز رمزپایه پرچمدار، بیت کوین، قیمت کنونی آن میباشد.

البته براساس گزارش U.Today، نظرسنجی اخیر بانک آمریکا (Bank of America) نشان می‌دهد که بیت کوین دیگر شلوغ‌ترین تجارت نیست و زمینه را برای سایر کالا‌ها فراهم می‌کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید