هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی ایران، امروز 26 خردادماه برای مناطق جنوبی کشور طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۴۹۱۰
بازدید : ۴۲۵۹
فرادید | بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز ۲۶ خردادماه و طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

همچنین امروز در برخی مناطق گیلان و مازندران بارش پراکنده و در برخی نقاط ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روز پنج شنبه در برخی نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده و در برخی نقاط ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

به گزارش فرادید؛ روز جمعه در برخی نقاط سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست و طی روز‌های شنبه و یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

همچنین از امروز تا شنبه در برخی نقاط شرق و جنوب شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید خواهیم داشت که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد از این‌رو در برخی از این نقاط احتمال خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن هوا وجود دارد.

خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا پایان هفته مواج خواهد بود و طی روز‌های جمعه و شنبه نیز دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه نیز صاف در بعضی ساعات وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید