نتایج آخرین نظرسنجی در ۴٨ ساعت مانده به انتخابات

نتایج آخرین نظرسنجی در ۴٨ ساعت مانده به انتخابات

نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا در ۴٨ ساعت مانده به انتخابات منتشر شد.

کد خبر : ۹۴۹۴۴
بازدید : ۵۹۹۲

نظرسنجی انتخابات

آخرین نظرسنجی ایسپا در ۴٨ ساعت مانده به انتخابات نشان می‌دهد ٢٢.۶ درصد از مردم هنوز نامزد موردنظر خود برای انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب نکرده‌اند.

از شهروندان پرسیده شده است «شما برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری چه تصمیمی گرفته اید؟»

نظرسنجی انتخابات
۴۲.۲ درصد کل پاسخگویان گفته‌اند قطعاً در انتخابات شرکت خواهند کرد و ۷.۱ درصد گفته‌اند به احتمال زیاد در این انتخابات شرکت خواهند کرد. ۱۱.۸ درصد هنوز تصمیمی نگرفته‌اند، ۵.۹ درصد به احتمال کم در این انتخابات شرکت می‌کنند و ۳۲.۹ درصد نیز گفته‌اند به هیچ وجه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی‌کنند. ۰.۲ درصد به این سوال پاسخ ندادند.

آخرین برآورد ایسپا از میزان مشارکت ۴۲ درصد، بر اساس اطلاعات گردآوری شده در روز‌های ۲۵ و ۲۶ خرداد (تا ساعت ۴ بعدازظهر) محاسبه شده است و تأثیر تحولات بعد از این زمان بر میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نامشخص است.

به چه کسی رای خواهید داد؟

با توجه به احتمال انصراف برخی کاندیدا‌های انتخاباتی در روز‌های آخر، ایسپا در سوالی از مردم پرسیده است «چنانچه کاندیدای مورد نظر شما انصراف داد به چه کسی رأی خواهید داد». طبق آخرین اخبار انتخاباتی و انصراف آقایان محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی از انتخابات، ارزیابی ایسپا از آراء به شرح زیر می‌باشد:

نظرسنجی انتخابات

۶۳.۷ درصد ابراهیم رئیسی، ۸.۹ درصد محسن رضایی، ۴.۲ درصد عبدالناصر همتی و ۳ درصد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی را برگزیده‌اند. ۲۰.۲ درصد افراد به این سوال پاسخ نداده‌اند.

ایسپا موج دوازدهم نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری را با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور (شهر و روستا) و اندازه نمونه ۶۵۸۲ نفر از طریق مصاحبه حضوری در میادین و معابر شهر‌ها و روستا‌ها در تاریخ ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ اجرا کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید