قتل عام ۸ عضو یک خانواده زاهدانی به خاطر مواد مخدر!

قتل عام ۸ عضو یک خانواده زاهدانی به خاطر مواد مخدر!

عامل اصلی جنایت قتل عامل ۸ عضو یک خانواده زهدانی که جوانی ۲۶ ساله است، طی یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان دستگیر شده است. پلس می‌گوید که در بازرسی محل اختفاء او اموال سرقت شده از منزل مقتولان به همراه یک قبضه کلت کمری با ۲۷ فشنگ جنگی کشف شده است.

کد خبر : ۹۴۹۶۳
بازدید : ۶۵۴۶
قتل عام ۸ عضو یک خانواده زاهدانی به خاطر مواد مخدر!
فرادید | درست شانزده روز قبل بود که ۸ عضو یک خانواده زاهدانی در اقدامی مسلحانه به قتل رسیدند. جنایتی که عاملان آن با صحنه سازی قصد گمراه کردن پلیس را داشتند، اما در نهایت ۵ عامل این قتل عام دستگیر شدند. عاملان این جنایت می‌گویند که اختلاف بر سر مواد مخدر بوده است.

به گزارش فرادید؛ سه شنبه ۱۱ خرداد ماه جاری بود که خبری هولناک از قتل عام یک خانواده زهدانی در حوالی خیابان شهید فاضلی منتشر شد. خبری که حکایت از قتل سه پسر، سه دختر و دو زن داشت. البته زن همسایه نیز، چون اعضای این خانواده تنها بودند، در خانه آن‌ها حضور داشته که موقع وقوع حادثه او هم به قتل می‌رسد.

البته پس از حضور پلیس در محل جنایت مشخص شد که حادثه شب قبل اتفاق افتاده است.

اما چون صحنه قتل دستکاری شده بود، پلیس آگاهی نتوانست در ابتدای امر به نیت عاملان جنایت پی ببرد. هر چند همان روز‌ها رسانه‌ها به زندانی بودن پدر این خانواده اشاره کرده بودند و احتمال می‌دادند که این قتل عام به جرم پدر خانواده مرتبط باشد.

بر این اساس مشخص شد که یک روز پیش از این حادثه همسر و پدر اعضای این خانواده به علت محکومیت جرایم مواد مخدر زندانی رای باز بوده است.

او روز دوشنبه (دهم خردادماه) در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه خود را به زندان معرفی کرده است.

پنج تبهکار عامل قتل ۸ نفر در زاهدان!

پس از مشخص شدن علت محکومیت همسر و پدر اعضای خانواده بود که فرضیاتی همچون اختلافات باند‌های مواد مخدر با پدر خانواده در میان کاراگاهان پلیس آگاهی مطرح شد. در نهایت نیز روز گذشته پلیس خبر داد که عاملان این جنایت را دستگیر کرده و فرضیه ابتدایی درست بوده است.

عامل اصلی این جنایت که جوانی ۲۶ ساله است، طی یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان دستگیر شده است. پلس می‌گوید که در بازرسی محل اختفاء او اموال سرقت شده از منزل مقتولان به همراه یک قبضه کلت کمری با ۲۷ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره جزئیات این باند تبهکار و جنایت اخیر آن‌ها گفته که «با دستگیری این متهم مشخص شد که او به صورت حرفه‌ای در امر قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته و با کمک ۵ نفر از همدستانش مرتکب این جنایت شده است.»

طبق گفته او، در تحقیقات صورت گرفته متهم به جنایت ارتکابی اعتراف و اظهار داشت که چند روز قبل از جنایت با پدر و سرپرست مقتولان معامله ناثواب مواد مخدر داشته است که پس از اینکه او خود را به دادگاه معرفی و روانه زندان شده بود متهم به اتفاق همدستانش تصمیم می‌گیرند تا مواد مخدری که داخل منزل مقتولان بوده است را سرقت کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان می‌گوید که در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ استفاده شده در قتل، مقدار ۴۵ کیلو موادمخدر شامل ۴۳ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم مرفین نیز کشف شد.

قتل عام ۸ عضو یک خانواده زاهدانی به خاطر مواد مخدر!
قتل عام از زبان عامل جنایت!

همزمان با اطلاع رسانی پلیس، ویدیویی از اعترافات سر دسته باند تبهکار مواد مخدر که عامل اصلی قتل عام خانواده زاهدانی است، منتشر شد. او در این ویدیو درباره جزئیات این جنایت می‌گوید: «برای سرقت مواد مخدر به خانه قربانیان رفتیم. اما هرچه به اعضای خانواده اش گفتم، که مواد کجاست. می‌گفتند که نیست. من آن لحظه احساس کردم که چیزی را از من پنهان می‌کنند. به همین دلیل به پسر کوچک‌شان شلیک کردم.»

او در این ویدیو ادامه می‌دهد و می‌گوید: «پس از کشتن فرزند کوچک شان، هشدار دادم که اگر مواد‌ها را نیاوردند به تمامی اعضای خانواده شلیک می‌کنم. اما باز هم اعلام بی‌اطلاعی کردند. پس از آن بود که به همه شلیک کردم و مشغول پیدا کردن مواد در خانه شدیم. اما چیزی پیدا نکردیم.».

اما عاملان جنایت که مواد مخدری در خانه پیدا نمی‌کنند، اقدام به سرقت وسایل خانه می‌کنند. سرقتی که بیشتر برای صحنه سازی و گمراه کردن ماموران انتظامی انجام شد.

پیش از این و در سال ۹۵ نیز قتل عام هشت عضو یک خانواده در یکی از روستا‌های ایرانشهر سیستان و بلوچستان خبر ساز شده بود.

در آن زمان، ماموران بهداشت محلی که برای دادن قطره فلج اطفال به منزل یک خانواده در روستای نصر آباد دامن ایرانشهر مراجعه کرده بودند به طور اتفاقی اجساد قربانیان را کشف می‌کنند. طبق بررسی‌ها عامل قتل روستای نصر آباد مدتی بعد بازداشت و به قصاص محکوم شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید